6 Reacties

2 jaar geleden

H&M, C&A. Ik heb zelfs in de Lidl 2 voedingstshirts gekocht, vind je in de online shop ook terug

2 jaar geleden

Ik speur online alles af. Ik vind het super lastig vlotte voedingskleding te vinden. Ik koop nu vooral wikkeltops, wikkeljurkjes, blouses en blousejurkjes. Dan kun je tussen de normale collectie shoppen, en is het wel makkelijk met voeden. Voedingstopje en voedingsbeha eronder. Maar voorheen heb ook speciale voedingskleding gekocht (vond ik vooral in de winter prettig, want dan zit je meer bedekt). Basics die ik leuk kon afstijlen met een colbertje of vestje, en een paar met een print. Ik heb ze gevonden bij wehkamp (mamaliscious), bonprix, h&m. Succes! Ik vind/vond het een uitdaging!!

2 jaar geleden

Ik heb inmiddels gewone shirtjes aan met een voedingsbh en een rekbaar hempje van de Hema. Die trek ik dan naar beneden onder mijn borst. Dus dan kan ik mijn eigen kleren voor volledig aan. Mijn shirt rol ik dan gewoon omhoog zodat mijn borst vrij is en mijn zoontje vindt het fijn om aan de stof te frutten tijdens het drinken hahah.

2 jaar geleden

ik heb 5 hemdjes geleend van een vriendin en 1 jurk en dat is t kan ik prima mee toe van de h&m allemaal

2 jaar geleden

Reactie op MickyML

Ik heb inmiddels gewone shirtjes aan met een voedingsbh en een rekbaar hemp ...
Precies hetzelfde. Shirt omhoog, rekbaar hemdje naar beneden en bh los. Ik heb nog geen voedingskleding gekocht en draag gewoon mn eigen kleding. Ik draag alleen geen jurken met ene dichte kraag. Die blijven dit jaar in de kast hangen.

2 jaar geleden

Reactie op Doortjeszwangerschap

Ik speur online alles af. Ik vind het super lastig vlotte voedingskleding t ...
Het is inderdaad een uitdaging om vlotte voedingskleding te vinden maar ben heel blij met je voorbeelden! Daar kan ik wat mee