19 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb eigenlijk helemaal geen voedingskleding, op een paar topjes na. Ik heb een voedingstop aan en bijv een gewoon shirt of trui. Als ik Jens moet voeden, doe ik gewoon mijn shirt wat omhoog en klik ik mijn top open. Dan blijft mijn buik tenminste warm haha.

4 jaar geleden

Ik heb 1 voedingtrui hahaha die dus heel vaak gewassen word! Vind het idd ook erg lastig.. En weet niet hoelang ik nog borstvoeding ga geven! Dus een hele nieuwe garderobe kopen vind ik ook erg onzin
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb ook alleen voedings tops. Zo kan ik mijn gewone kleren aan en kan ik overal voeden zonder dat ik half blood ben.

4 jaar geleden

Ik draag shirts met een diepe v hals die ik omlaag kan trekken, daarover gewoon een vest

4 jaar geleden

Zelf geef ik geen borstvoeding maar mijn zusje wel en die doet een blouse of tuniek met knoopjes aan met daarover heen een vest als het kouder is. Zo kan ze altijd makkelijk borstvoeding geven.

4 jaar geleden

Ik had wat truien gekocht op alie expres met ritssluiting daar bij je borsten. Super handig en ze zijn ook nog eens leuk voor als je geen bv meer geeft

4 jaar geleden

€ 15,49 45%OFF | Borstvoeding Trui Gebreid Katoen Hoge Kwaliteit Jas Voor Voeden Moederschap Kleding Herfst Winter 9034 https://a.aliexpress.com/_vbPAH2

4 jaar geleden

Ik ben ook nog altijd zoekende. Heb wel 2 items in de kast van de vorige zwangerschap die ook nog te dragen zijn zonder een dikke baby- buik. Maar als ik iets 'normalers' aan wil dan heb ik er altijd een hemdje van de Hema onder. Zo'n met spaghettibandjes.. dan heb ik tenminste nooit een blote buik als ik m'n shirt/trui omhoog doe. Buiten voeden heb ik nog nooit gedaan, dus dan weet ik niet wat handig is.

4 jaar geleden

Ik draag bloesjes met knoopjes die je makkelijk open doet. Dan een voedings hempje van h&m eronder. Als het te koud word vest over de blouse heen. Ik draag ook gewoon normale shirts en truien en dan trek ik alles gewoon omhoog 😁

4 jaar geleden

https://www.bonprix.nl/product/zwangerschapstrui-voedingstrui-antraciet-gemeleerd-973378/?shop=554696 Deze heb ik nu in twee kleuren en bevalt super! Zachte stof en perfect om te voeden. Je ziet helemaal niet aan de buitenkant dat het een voedingstrui is.😊

4 jaar geleden

Heb veel van vriendinnen geleend 😅 paar hemdjes van h&m, chille vesten en blousjes doen het werk ook top

4 jaar geleden

Oohh, blousjes zijn een goede. Die had ik niet zoveel maar ik heb net een paar leuke besteld!

4 jaar geleden

Mooie trui inderdaad! Maar deze is ook weer (voorlopig) uitverkocht in s of m. Echt jammer.

4 jaar geleden

Ik heb 2 voedingshemdjes, die zijn ideaal. Daar kan je in principe gewoon je hele garderobe bij aan, alles wat een beetje los valt! Bijv - voedingshemdje (dan zit je niet in je blote buik) - los t-shirt of top of trui (kan omhoog) - eventueel een vest of open blouse (kan opzij)

4 jaar geleden

Boob Design is een mooi merk.. Ik heb nu ook nog niet zoveel voedingksleding behalve van de H&M die topjes. En fijne bh's.

4 jaar geleden

Reactie op MoederMaffiaBaby2

Boob Design is een mooi merk.. Ik heb nu ook nog niet zoveel voedingksledin ...
Die naam is zo grappig 😂😂😂 geweldig

4 jaar geleden

Bij ABOUT YOU hebben ze ook veel voedingskleding en mijn ervaring is dat de meeste kleding die je ook zwanger aan zou kunnen, ook gewoon strak aangesloten zit als je niet zwanger bent (en niet omdat je buik nog dikker zou zijn haha).

4 jaar geleden

Ik heb voedingstruien en topjes op Vinted gekocht! Dus geen fortuin aan uitgegeven en wel mooie spullen 😊 - sommige zelfs helemaal nieuw met kaartje, erg fijn