9 Reacties
2 jaar geleden
Die opa en oma's toch ook altijd.. ;)
Lekker doen wat voor jou goed voelt! En super leuk voor de kleine om met andere kindjes te spelen. Die van mij vindt het geweldig.
2 jaar geleden
Miss om ze tegemoet te komen doe je der 2 ochtend na de crèche ipv 3..
Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt.. als je liever gewoon alle 3 de ochtenden na de crèche wilt doen doe je dat!
2 jaar geleden
Ik zal haar gewoon brengen! Misschien 1 ochtend niet, dan heeft ze een rustdagje, wat ook niet verkeerd is om bij te tanken. Maar wij merken aan ons dametje dat zij de uitdaging echt nodig heeft. Op een onverwachtste vrije dag breng ik haar vaak wel naar de opvang maar ipv een hele dag een halve, zodat we nog wat tegoed overhouden om later weer in te zetten als het echt moet😄
2 jaar geleden
Ja regelmaat in het begin is erg belangrijk om eraan te wennen. Als het maar om 3 ochtenden gaat zou ik haar gewoon naar de opvang doen.
2 jaar geleden
Ik zou haar ook gewoon brengen. Ik denk inderdaad dat ze erg gebaat zijn bij routine en regelmaat.
Mijn schoonouders waren er een tijdje geleden ook vanuit het buitenland en zij dachten ook dat ze dan niet naar de opvang zou gaan. Wij hebben haar wel gewoon gebracht want dat leek ons voor haar het beste. En dat was het duidelijk ook 🙂