7 Reacties

één jaar geleden

Ik heb zelf alleen ervaring met een stoeltje voor en vind dat eigenlijk best gezellig.. dan zie ik 'm nog een beetje

één jaar geleden

Hier voorop! Vind ik gezelliger voor mijn zoontje en stiekem ook voor mij. Anders kijkt hij tegen mijn rug aan, voor mijn gevoel, en nu kan hij alles zien.

één jaar geleden

Zoon zit nog voorop, dochter achterop. Dochter zolang als het kon voorop gehouden. Veel gezelliger. Maar nu praat ze nog steeds de oren van mijn kop. Ze zien alleen gewoon veel meer als ze voorop zitten.

één jaar geleden

Stoeltje voorop, maar merk wel dat mn zoontje zwaar wordt. Hij is nu dertien maanden en weegt ruim 11 kg. Over een tijdje maar een stoeltje voor achterop. Het kletsen, enz. is wel heel gezellig n

één jaar geleden

Voorop ❤️

één jaar geleden

Ik heb alleen een stoeltje achterop. Deze was al vanaf 9 maanden te gebruiken. Ik heb een Transporter, waardoor de voorkant anders omgebouwd moest worden. Wij fietsen niet heel veel, dus heb de keus gemaakt voor een stoeltje achterop. Hebben wij wat langer plezier van. Tenminste dat was ons idee erachter😅

één jaar geleden

Voor is gezellig, toch vindt ik achter wel beter. Mijn kinderen zijn best aan de grote kant. Voorop vondt ik best heeel zwaar.