8 Reacties

één jaar geleden

Ik ben 3x zwanger geweest en zag er elke keer “zwangerder” uit. Grote bolle buik 🙈 Wel waren de kinderen ook elke keer groter. Dus geen idee of dat ermee te maken heeft.

één jaar geleden

Ik ben nu zwanger van de 2e en aanzienlijk ronder dan de vorige keer terwijl mijn 1e groter was. Ze zeggen niet voor niets elke zwangerschap is anders 😅

één jaar geleden

Hier zwanger van nr 3 en bij alledrie (3e tot nu toe iig) een bescheiden buikje. Bij de oudste paste ik mijn eigen winterjas tot het einde. Denk dat het per zwangerschap onwijs kan verschillen, het is een kwestie van afwachten.

één jaar geleden

Hier was de vorm iets anders. Bij de eerste wat meer naar voren en bij de tweede iets meer in de breedte. Maar qua grootte/omvang redelijk hetzelfde. Ik hoor om mij heen vaak dat de buiken bij elke zwangerschap groter worden maar of dat zo is? Bij mij niet echt dus maar hoor het wel vaak.

één jaar geleden

Hier ook nog niet groter geworden, de eerste keer hield ik veel vocht vast (midden in de zomer), dat is nu (nog) niet. Beide keren echt een bolletje op m’n lijf en verder overal gelijkmatig aangekomen. Bij m’n eerste zag je het veel eerder dan dit keer, was nu veel langer ziek en veel afgevallen. Het zegt dus idd niet zoveel, elke zwangerschap is anders en dat de buiken gemiddeld genomen steeds groter worden, hoeft dus niet voor jou zo te zijn!

één jaar geleden

M’n buik van m’n jongste dochter was veel kleiner, terwijl zei bijna 2x zo zwaar was bij de geboorte als haar grote zus 🙈

één jaar geleden

7x een hele grote buik hier!

één jaar geleden

Ik had ook 3 x enorme buiken! Ik denk dat het genetisch bepaald is ofzo haha. Ik vond het vreselijk en kon de opmerking “weet je zeker dat het er maar één is” niet meer horen!😭🤪