18 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben vorige week gevlogen met onze dochter van 9 maanden, zaten op de achterste stoelen. Met het geluk dat de stoel tussen ons in leeg was en ze hier op kon spelen. Ook ideaal dat je dicht bij het verschoonpunt zit en ze je fles of eten snel kunnen verwarmen

2 jaar geleden

Kan ik nu ook geen buggy meenemen? want die andere optie kun je niet aanklikken

2 jaar geleden

Nee dan kom je gewoon daar te zitten waar plek is. Dus kan idd ver van elkaar vandaan zijn

2 jaar geleden

Reactie op liiisanne

Wij hebben vorige week gevlogen met onze dochter van 9 maanden, zaten op de ...
Ooh zit dat achterin joh?, Dan heb je indd geluk. Ik zie alleen op rij 24 25 27 een stoel. Betekent dit dat wij dan daar zullen zitten?

2 jaar geleden

En buggy mag mee indien je deze klein kan opklappen. Als er teveel handbagage is nemen ze hem net voor je her vliegtuig instapt in en staat hij weer klaar als je uit het vliegtuig komt. Anders kan hij in het handbagageruim

2 jaar geleden

Nee dan kom je gewoon daar te zitten waar plek is. Dus kan idd ver van elka ...
Pfff balen, jeetje snel gegaan zeg. Weet nog onze vorige vakanties had je voldoende keus. Nu is alles weg. Shittt

2 jaar geleden

Reactie op liiisanne

En buggy mag mee indien je deze klein kan opklappen. Als er teveel handbaga ...
Ik heb een easywalker jacky. Oke want lijkt mij zwaar om met haar te moeten lopen de hele tijd. Mijn rug is pijnlijk na de bevalling helaas

2 jaar geleden

Ooh zit dat achterin joh?, Dan heb je indd geluk. Ik zie alleen op rij 24 2 ...
Denk het dan wel, dan zijn alleen die stoelen nog over. Je zou contact kunnen opnemen met transavia

2 jaar geleden

Ik heb een easywalker jacky. Oke want lijkt mij zwaar om met haar te moeten ...
Ja die mag gewoon mee

2 jaar geleden

Pfff balen, jeetje snel gegaan zeg. Weet nog onze vorige vakanties had je v ...
Jaa ik weet het. Heb het ook ooit eens gehad. Zat de ene helemaal voorin en de andere achterin erg gezellig 5 uur lang 🙄 sindsdien boek ik direct mn stoelen zodra ik mn vakantie/vlucht geboekt heb haha. Miss kan je idd nog even bellen met transavia en uitleggen dat je voor t eerst met je kindje vliegt en t heel fijn zou vinden als je man bij je zit

2 jaar geleden

snap er nu niks meer van. dacht doe 2 avjter elkaar. zet popptje neer en ineens stoelen beschikbaar ook vooraan. Klik daarop zie 2 stoelen. krijg er 1 poppetje op die ander blijft op di3 andere stoel. haal ik em daarvan af. dan ineens is de stoel vooraan niet beschikbaar grrrr

2 jaar geleden

krijg dat andere poppetje er niet bij grrr gek dit

2 jaar geleden

Ik zou even contact opnemen met Transavia, proberen telefonisch een stoel te reserveren. Achterin is het fijnste. Houd er rekening mee dat niet op elke luchthaven je je buggy gelijk na uitstappen terughebt. Soms komen ze op een andere bagageband. Neem misschien een draagzak mee als dat kan!

2 jaar geleden

Ik zie nu dat er wel plek naast elkaar is. Alleen als ik voor mijzelf iets zoek heb je vooraan 2 plaatsen. zoek ik voor mijn vriend. bij hem staat zoek een stoel wat geschikt is met baby. dan zie jr die plaatsen vooraan niet. mag je niet met een baby vooraan?

2 jaar geleden

krijg dat andere poppetje er niet bij grrr gek dit
Je mag met een baby/kind niet bij de nooduitgangen zitten. Denk dat je daarom het andere poppetje er niet bij krijgt. Zou inderdaad sowieso even bellen als het niet lukt naast elkaar te boeken.

2 jaar geleden

Het is gelukt hoor, Gek dat je eerst allemaal kruisjes ziet en 3 groene stoeltjes dan denk je toch dat dat de enige optie is. Het is dat ik erachter kwam toen ik een stoel wilde reserveren en ineens heel veel lege plekken zag. Heb voor rij 26 gekozen lekker naast elkaar. Helaas niet vooraan denk dat het niet mag met een baby? . Maar ben iig opgelucht dat we naast elkaar zitten.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanMara

Je mag met een baby/kind niet bij de nooduitgangen zitten. Denk dat je daar ...
Dat bedacht ik mij indd ook haha. Het is inmiddels gelukt. zitten naast elkaar.

2 jaar geleden

De stewardess achterin neemt de verantwoordelijkheid voor mensen die vliegen met baby’s en uitleg van riempje etc… Dus vandaar dat je alleen ‘achteraan’ kan reserveren. Volgens mij plaatsen ze ook altijd de reiziger met baby rechts aan het raam. Ik vloog in april naar Barcelona en er zaten toen babies op 25F, 27F en 29F. Toen we zelf voor het eerst met baby vlogen was het heen 25F en terug 27F.