12 Reacties
2 jaar geleden
Bij mij is het net een beetje over, durf het bijna niet te zeggen. Voor mijn gevoel langer dan een maand geduurd. Doorslapen is nog steeds niet iedere avond maar de dutjes en in slaap vallen gaat (iets) beter.
Moet wel zeggen dat ze sinds deze sprong meer dan ooit gevoelig is voor prikkels. Het moet maar iets te druk zijn en ze slaapt gewoon een dag niet meer.
Woensdag was ik jarig, toen besloot ze zelf haar middagslaap over te slaan, daarna zouden we uiteten gaan met de familie en ze sliep zelfs niet op de weg heen of terug (1 uur rijden). Ze is de hele nacht en de halve volgende dag wakker geweest. 😢
2 jaar geleden
Reactie op Jeffrey29
Destiny heeft net een operatie gehad 2 weken geleden maar dit gedrag met sc ...
Ja ik begrijp dat het onwijs lastig is. Zeker na zo een operatie, arme meid. Hoop voor jullie dat het snel rustiger wordt! Bij mij heeft zo een welterusten badje van Weleda wel veel goeds gedaan eigenlijk. Ze werd er echt rustig van ‘s avonds, zat niet meer zo te gillen. Slapen deed ze als nog niet altijd gelijk maar het kalmeert echt! Misschien kan je dat proberen?
Het is soms echt zoeken he, zou zooo makkelijk zijn als ze gewoon even konden zeggen wat er is en wat we voor ze kunnen doen😰
2 jaar geleden
Het wordt beter.
Mijn zoon wilde overdag eigenlijk niet slapen en kon niet meer alleen spelen. Hij deed grote delen vandaag huilen en mopperen. Nu is hij bijna 9,5 maand langzamerhand wordt het beter hij kan nu zelf weer 20min achter elkaar spelen. Daarnaast merk ik dat hij super snel ontwikkeld. Het is ook niet gek als er zo veel in zijn kleine wereldje gebeurd dat het eigenlijk allemaal te veel is en hij chagrijnig wordt. Hou nog even vol het wordt echt beter!
2 jaar geleden
Hier sinds afgelopen nacht ineens alleen maar krijsen helemaal over de toeren waardoor al het eten er met een noodgang ook uit komt als dat gebeurt. Vannacht gedoucht met haar en zelfs dat was niet goed terwijl ze een echte waterrat is.
Vanmorgen koorts 38.9 en net 39.7 dus maar een zetpil gegeven. Wij dachten uit de sprong te zijn want ze sliep weer 2 nachten redelijk door, kon derzelf weer heel goed vermaken en was weer haar vrolijke moep zelve maar helaas. Nu ziekjes en hopen dat t snel over is want als dit weer zo lang duurt als dat t al duurde denk ik dat je me op kan vegen....
2 jaar geleden
Hier ook echt verschikkelijk sinds een week! Normaal slaapt onze gewoon de nachten door en nooit geen gejammer maar de afgelopen nachten ging het aan een stuk door en dat is echt even wennen voor ons als ouders... ik ben brij nuchter en linkte dit direct aan een sprongetje maar jongens jongens.... ik weet dat ik de tijd moet uitzitten maar deze is echt pittig