5 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik waarschijnlijk ook. Ik ben volgens de berekeningen 31 augustus uitgerekend maar de termijn echo heb ik pas 22 januari dus zal dan pas zeker zijn. Ze zei dat ik dan waarschijnlijk een hele korte cyclus heb gehad van tussen de 20 en 23 dagen 馃き voor ons ook de derde dus was wel echt even schrikken.

5 jaar geleden

Mijn cyclus hiervoor was ook ineens 22 dagen. Komt voor. En sperma leeft 72uur. Dat zijn ook drie dagen. Dus kan best dat jouw eisprong op de 8e dag was.

5 jaar geleden

Wow heel eng.. ik werd 2 dec ongesteld 7 december was ik klaar ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben. Haha

5 jaar geleden

Wow heel eng.. ik werd 2 dec ongesteld 7 december was ik klaar ik weet sind ...
Omgg ik echt het zelfde ! 2 december ongesteld geworden en wist maandag dat ik zwanger was met een heel licht streepje 馃槃

5 jaar geleden

Fijn om te zien dat ik niet de enige ben hihi. Dacht altijd dat mijn cyclus wel gewoon heel regelmatig was, altijd 28 dagen. Dachten eisprong zo'n beetje in het midden. Tot ik streepje bloedverlies had week na eind menstruatie en mn vriendin zei: je kan wel eens zwanger zijn. Haha nooit over nagedacht. Waarschijnlijk na茂ef, maar ach, had zo moeten zijn. Nu heel blij met zo'n onverwachts maar o zo welkom wondertje!