22 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dus ook heel erg het gevoel dat hij terug in slaap wilt vallen terwijl hij zijn melk drinkt want toen ik hem de lege fles gaf begon hij er helemaal aan te zuigen terwijl hij super goed gegeten/gedronken heeft vandaag..

2 jaar geleden

Slaapregressie 8 maanden? Mijn dochtertje slaapt op het moment ook heel slecht 🙈

2 jaar geleden

Reactie op mommyx1509

Ik heb dus ook heel erg het gevoel dat hij terug in slaap wilt vallen terwi ...
Zal moeheid en troost zoeken zijn. Die van mij zit er nu ook in. Slaapregressie 8 maanden. Hier ook erg slecht slapen.

2 jaar geleden

Misschien te weinig slaapdrang? Hier ook zo'n fase gehad en volg sinds kort het 2-3-4 schema en dat gaat echt top!

2 jaar geleden

Reactie op Nr.2

Misschien te weinig slaapdrang? Hier ook zo'n fase gehad en volg sinds kort ...
Ja geen idee. Het ging hiervoor namelijk altijd goed en nu ineens niet meer. Hij is echt nu pas in slaap gevallen.. ik heb wel net in ze mondje gevoeld en ik voelde een klein puntje, dus ik denk dat het ook een doorkomende tandje is

2 jaar geleden

Reactie op Nr.2

Misschien te weinig slaapdrang? Hier ook zo'n fase gehad en volg sinds kort ...
Wat houd dit schema in?

2 jaar geleden

Reactie op mommyx1509

Ja geen idee. Het ging hiervoor namelijk altijd goed en nu ineens niet meer ...
Je kan het eens proberen, om wat meer tijd tussen het laatste slaapje en het naar bed gaan in de avond te doen. Hier idd ook twee tandjes in twee dagen even geleden, je weet het nooit bij die baby's 😅

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Wat houd dit schema in?
Gaat over de wakkertijden. Dus in de ochtend 2 uur wakkertijd, dan slaapje. Dan 3 uur wakkertijd, slaapje. En dan 4 uur wakkertijd, naar bed voor de avond/nacht. Hier werkt het echt goed! 7.00 wakker 9.00-10.30 slaapje 13.30-15.00 slaapje 19.00 slapen

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Wat houd dit schema in?
Eerste dutje na 2 uur wakkertijd, tweede dutje na 3 uur wakkertijd, en na 4 uur wakkertijd naar bed. Ik hou dit ook ongeveer aan. Maar 4 uur wakkertijd is nog te veel lang voor de mijne. Bij ons is het 3 uur max.

2 jaar geleden

Misschien komen de kiezen door?

2 jaar geleden

Reactie op Brtls92

Misschien komen de kiezen door?
Zijn tandje!! Ik voelde vandaag een puntje dus ik denk dat dat het is. Vanaf het moment dat ik het voelde was ik ook gelijk opgelucht omdat ik dan weet wat hem dwars zit. Dan voel je je gelijk minder radeloos 🥰

2 jaar geleden

Misschien heeft het te maken met z'n sprongetje hier is het ook drama en word minimaal om het half uur huilend wakker😪

2 jaar geleden

Reactie op Nr.2

Gaat over de wakkertijden. Dus in de ochtend 2 uur wakkertijd, dan slaapje. ...
Maak jij dan ook wakker? Ik ben niet zo van het wakker maken, maar dan kom je met de tijden misschien niet uit.

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Maak jij dan ook wakker? Ik ben niet zo van het wakker maken, maar dan kom ...
In principe niet, dan schuift alles gewoon een beetje op. Maar ze slaapt eigenlijk nooit veel langer dan een half uur extra 😊 dus dat lost zich altijd wel weer op.

2 jaar geleden

Is het niet dat hij nog trek heeft? Hier wordt ons mannetje ook wel eens na 15-20 minuten krijsend wakker. Dan heeft hij gewoon nog niet voldoende gegeten om de nacht in te gaan. Hij krijgt borstvoeding dus ik bied nog een borst aan en hij slaapt weer in. Misschien als het voorkomt nogeens klein beetje melk aanbieden of als het elke avond is de laatste fles wat ophogen.

2 jaar geleden

Hier is het ook raak! Al een week lang word hij s'nachts elk uur krijsend wakker terwijl hij overdag een happy baby is. Er zijn wel 2 tandjes doorgekomen, maar dat is inmiddels al 2 weken geleden ofzo. Hoop dat dit snel voorbij is, want deze mama word er niet beter op🥴

2 jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Is het niet dat hij nog trek heeft? Hier wordt ons mannetje ook wel eens na ...
Nee dat zou het niet zijn want ik geef hem vaak zijn fles om 18:30 en dan drinkt hij tot hij op kan en valt hij gelijk in slaap. Er is een tandje aan het doorkomen, ik kan hem al erg goed voelen toevallig sinds gisteren avond nadat ik dit topic had geopend dus ik denk dat het misschien daarmee te maken zou kunnen hebben.

2 jaar geleden

Hier ook! Normaal nooit wakker in de avond. Nu al avonden achter elkaar zijn ze (tweeling) klaarwakker. Ze liggen maar te draaien en jammeren en niets werkt. Ook snachts erg onrustig..

2 jaar geleden

Kan het zijn dat hij t te warm heeft? Mijn dochter werd ook erg onrustig maar nu ik haar minder aankleed slaapt ze veel beter. Ze droeg eerst slaapzak korte mouwen met lange mouwen pijama en een laken eroverheen. Nu doe ik haar korte mouwen pijama met korte broekje en slaapzak zonder een laken overheen. Ik merk dat ze nu echt rustiger is geworden.

2 jaar geleden

Wij hebben hetzelfde gehad, door een extra slaapje in te plannen slaapt ze nu sinds deze week weer top. 07.15 wakker 09.45-11.30 slapen 14.00-15.15 uur slapen 17.00-18.30 uur slapen Uiterlijk 20.15 uur slapen voor de nacht Schijnt zo te zijn dat dit een fase is waarin je baby een heleboel leert (tijgeren, rollen,kruipen,zitten) waardoor extra slapen nodig is 😊