40 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hi Mandy! Hoe is het in jullie huis? Wij hebben een nieuw huis 馃彙 en het is ontzettend goed ge茂soleerd. Daarom is het warm op haar kamertje. Ik doe haar tegenwoordig in een mouwloze slaapzak, niet te dik, met een katoenen pyjamaatje. Op dagen dat de zon op ons huis heeft geschenen, doe ik haar geen pyjamabroekje aan!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben ook de vier seizoenen slaapzak van puckababy, we wonen in een nieuwbouwwoning huis die goed ge茂soleerd is, onze dochter slaapt in haar romper in de zomer slaapzak met langemouw.

茅茅n jaar geleden

Vind het soms ook lastig hoor. Mijn zoontje slaapt nu ook in zijn puckababy teddy slaapzak. Het zomer gedeelte er niet aan. Romper met korte mouw en katoen pyamashirt met lange mouw. Zijn kamer is 19 graden.

茅茅n jaar geleden

Lastig is dat he馃樀 afgelopen zaterdag was hij super vroeg wakker. Bleek hij het gewoon veel te koud te hebben. Ik voelde mezelf zo slecht. De slaapzak was veel te dun. We hebben nu een dikke slaapzak van de Hema, pyjama en romper korte mouw. Nu gaat het weer goed ! Kind had het gewoon super koud.... Wat betreft de puckababy slaapzak kan ik je geen tips in geven. Maar kijk naar je kindje. Voelt het nekje lekker warm? Dan is het goed. Te koud? Kun je iets meer aangeven. Of zweet, weer wat minder.

茅茅n jaar geleden

Dit is een goeie richtlijn! Ondanks dat het winter is slaapt onze dochter in de teddy met een lange mouwen romper en het is ongeveer 15-17 graden op haar kamertje. We gaan over op de "volledige" slaapzak als het echt vrieskou wordt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Dit is een goeie richtlijn! Ondanks dat het winter is slaapt onze dochter i ...
Het is herfst 馃き

茅茅n jaar geleden

Rond 20 graden op haar kamer: puckababy winterslaapzak (4seizoens) romper lange mouw, velourse pyjama en sokken. Maar ze is koukleum haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Het is herfst 馃き
Hahahaha dank je! Zo stom 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellenn91

Hi Mandy! Hoe is het in jullie huis? Wij hebben een nieuw huis 馃彙 en het is ...
Hoi. Wij wonen ook in een nieuwbouwhuis. Maud heeft nu sinds twee weken enorme uitslag. Dermatoloog denkt eczeem maar het lijkt ook echt enorm veel op warmte uitslag. Vandaar mijn vraag. Dit zit nu namelijk over haar hele lichaam.. iemand een idee? Het begon in de knieholtes, benen en zit nu op haar buik, rug, armen en hoofd. Jeukt erg!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mandysept2021

Hoi. Wij wonen ook in een nieuwbouwhuis. Maud heeft nu sinds twee weken e ...
Ohh dat is een lastige ja! Ik ben zelf erg bekend met eczeem, maar ook warmtebultjes. Dit soort bulten heb ik ook als ik bijv. in gras zit.. Als kind had ik dauwworm en zat ik ook onder de bulten met extreem veel jeuk.. zou er zeker goed naar laten kijken! En sowieso even kijken wat er gebeurt als je minder kleertjes aandoet met slapengaan. Sterkte, hopen dat het snel beter wordt voor jullie meisje 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mandysept2021

Hoi. Wij wonen ook in een nieuwbouwhuis. Maud heeft nu sinds twee weken e ...
andere slaapzak proberen misschien.. puckerbaby is een synthetische slaapzak volgens mij. kan het nog t wasmiddel zijn? vervelend voor haar. hier ook romper plus puckerbaby maar dan alleen t witte deel en hij slaapt tussen ons in dat is ook warm

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een 4 seizoenen slaapzak van prenatal. Deze zou vanaf 6 maanden tot 4 jaar zijn maar ik vind m niet heel prettig omdat hij echt nog te groot is voor Maud. Ik ben aan t overwegen om of een Jollein slaapzak te kopen of gewoon de leuke neon slaapzak van de hema! Ze slaapt in een romper en dan alleen een pyjamabroek. T is rond de 17-18 graden op haar kamer en zo slaapt ze lekker door. Maken wij haar kamer 19 graden dan moppert ze veel vaker in de nacht en is ze vaak heeeeel warm 馃サ dus hup die kachel uit op haar kamer en dan maar wat frisser haha Pas als t echt heel koud is buiten krijgt ze ook een pyjama shirt aan

茅茅n jaar geleden

Bij ons is het rond de 18 graden op de slaapkamers en ons dochtertje heeft een slaapzak (met mouwen) van tog 3 aan met een lange mouwen romper en broekje.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij hebben een 4 seizoenen slaapzak van prenatal. Deze zou vanaf 6 maanden ...
Wij vinden die van Jollein heeeeelemaal niks. HEMA daarentegen echt top!

茅茅n jaar geleden

17-18 graden, Hema slaapzak 3 tog met een romper korte mouw eronder. Gaat helemaal goed tot nu toe 馃槆

茅茅n jaar geleden

Ik heb de hele puckababy slaapzak met romper lange mouw eronder, naar mijn idee is dat prima nu馃槈

茅茅n jaar geleden

We hebben de winterzak van hema (3,5 tog) met lange mouwenromper en vrij dunne pyjama. Het is hier nu ca. 14 graden in haar kamertje. Soms heb ik het idee dat ze het alsnog koud heeft (eindigt vaak tussen ons in tegen de ochtend), maar dat willen voelen waar we zijn kan ook door tandjes, verlatingsangst, nieuwe opvang etc. komen 馃ぃ. We kijken even aan en anders doen we gewoon een dun zomerzakje extra aan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mara21

We hebben de winterzak van hema (3,5 tog) met lange mouwenromper en vrij du ...
Hier precies hetzelfde met een kamertemp. tussen 14-16 graden. Ze voelt altijd lekker warm aan, maar is toch veel aan het spoken in de nacht waardoor ik twijfel of het misschien toch door kou komt?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Izzy94

Hier precies hetzelfde met een kamertemp. tussen 14-16 graden. Ze voelt alt ...
Lastig he? Wij hebben vanavond sokjes aan gelaten om te kijken of het verschil maakt. Wie weet helpt het 馃槄.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mara21

Lastig he? Wij hebben vanavond sokjes aan gelaten om te kijken of het versc ...
Heeft het aanlaten van de sokjes verschil gemaakt? Hier voelde ze een aantal nachten lekker warm (slaapzak 3.5 tog, romper lange mouw, dunne pyjama) maar afgelopen nacht leek ze het ineens weer koud te hebben. Ondanks dat de kamertemperatuur rond de 15/16 was ipv 14.