40 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Izzy94

Heeft het aanlaten van de sokjes verschil gemaakt? Hier voelde ze een aanta ...
Ik kan geen doorslaggevend antwoord geven helaas. Sommige nachten eindigt ze tegen de ochtend bij ons, maar soms slaapt ze ineens aardig door (soms echt, soms 1 nachtfles die vrij standaard is). Ik kan mijn vinger er niet helemaal op leggen wat de oorzaak is en misschien wisselt dat ook gewoon per nacht. Ze krijgt ook tandjes en is van opvang gewisseld. Het is er in ieder geval niet slechter op geworden nu we de sokjes aan laten 馃槄.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mara21

Ik kan geen doorslaggevend antwoord geven helaas. Sommige nachten eindigt z ...
Haha oke, in ieder geval wel fijn dat ze redelijk doorslaapt!

茅茅n jaar geleden

Mama's die de Puckababy 4 seizoenen hebben: wat doe jullie eronder als je het de volledige slaapzak aan doet? Bij ons is het slechts 14 graden op de kamer. Onder onze winterslaapzak van de hema past makkelijk een romper lange mouw + pyjamaatje. Bij de puckababy krijg ik eigenlijk alleen een romper eronder, met 2x een dunne lange mouw lijkt hij te strak te zitten. En dat terwijl hij mee zou moeten kunnen tot 2,5jaar en onze dochter echt smal is?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Izzy94

Mama's die de Puckababy 4 seizoenen hebben: wat doe jullie eronder als je h ...
Onze dochter heeft de teddy alleen aan en daar onder haar romper alleen. In haar kamer is het 18 graden. Als het hier 14graden zou zijn zou ik de dikte variant aan doen dus de winter met haar romper erin

茅茅n jaar geleden

Reactie op Izzy94

Mama's die de Puckababy 4 seizoenen hebben: wat doe jullie eronder als je h ...
Klopt dat vind ik ook. Mijn zoontje heeft de puckababy alleen de teddy aan met romper korte mouw. Lange mouw en pyjama zou ook niet eens passen.

茅茅n jaar geleden

Oja, en het is nu 18 graden op zijn kamer

茅茅n jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Onze dochter heeft de teddy alleen aan en daar onder haar romper alleen. In ...
Ja, ze heeft hier zeg maar alle onderdelen aan. Dus zowel de lange mouw met print als het teddy deel. En lange mouw romper. Maar alsnog heb ik het idee dat dat te koud is...

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Klopt dat vind ik ook. Mijn zoontje heeft de puckababy alleen de teddy aan ...
Vreemd he. Van de ene kant houdt het natuurlijk warmte vast dat ie aansluit, maar zou er graag makkelijker een laagje onder willen doen nu het z贸 koud is 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Izzy94

Mama's die de Puckababy 4 seizoenen hebben: wat doe jullie eronder als je h ...
Onze zoon heeft er een pyjama onder aan. Bij ons is het ook 14/15 graden op zijn koudst. De slaapzak is net zo makkelijk aan te krijgen als de hema slaapzak met pyjama! Hij heeft er soms ook een wat dikkere pyjama onderaan (velours)

茅茅n jaar geleden

Reactie op Klootje

Onze zoon heeft er een pyjama onder aan. Bij ons is het ook 14/15 graden op ...
Oh wat gek, wij ervaren dat echt anders. De hema gaat prima aan met 2x een laag lange mouw eronder, maar bij de puckababy is lange mouw romper al lastig. Gek dat daar zo'n verschillen in zitten.

茅茅n jaar geleden

Hebben jullie tips voor extra warme pyjama? Hij heeft een dunne slaapzak en ik vindt het lastig om te bepalen wat hij er onderaan moet. Het is bij hem 18gr ongeveer. De slaapzak is een speciale slaapzak, dus in zoek geen adviezen daarover.

茅茅n jaar geleden

Reactie op ROF

Hebben jullie tips voor extra warme pyjama? Hij heeft een dunne slaapzak en ...
Ik heb eerst een wollen romper overwogen voor extra warmte, maar vandaag een velours pyjamaatje bij de Hema gehaald. Is ook wat dikker dan de reguliere katoenen pyjamaatjes

茅茅n jaar geleden

Reactie op ROF

Hebben jullie tips voor extra warme pyjama? Hij heeft een dunne slaapzak en ...
Wollen rompertjes zijn heel fijn! Plus evt wollen pyjama broekje :)

茅茅n jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Wollen rompertjes zijn heel fijn! Plus evt wollen pyjama broekje :)
Doe je dan alleen een wollen romper, broekje en slaapzak? Of nog een pyjama erover?

茅茅n jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Wollen rompertjes zijn heel fijn! Plus evt wollen pyjama broekje :)
Hier zou alleen een wollen romper niet genoeg zijn, aangezien het een dunne slaapzak zonder mouwen is, maar is zeker wel een idee om ook aan te trekken.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lynn35

Doe je dan alleen een wollen romper, broekje en slaapzak? Of nog een pyjama ...
Yes alleen dat! Maar mijn zoontje heeft het snel warm en slaapt in een dikke puckababy slaapzak. Wol reguleert temperatuur goed, of het nou in hitte of kou is, daarom fan

茅茅n jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Yes alleen dat! Maar mijn zoontje heeft het snel warm en slaapt in een dikk ...
Jaa mijn zoontje slaapt in de dikke van de Hema dus dan zou het idd ook moeten kunnen. Twijfelde er al een tijdje over om een wollen romper en broekje te kopen. Heb tot nu toe alleen wollen jasjes gehad. Maar dan ga ik t doen! 馃槑

茅茅n jaar geleden

Reactie op ROF

Hebben jullie tips voor extra warme pyjama? Hij heeft een dunne slaapzak en ...
ja merinowol inderdaad ben geinfluenced door mevr nira v dijk met dr dilling, maar t is echt fijn spul! haha 馃槀