4 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring! Maar wat vervelend zeg! Zit die vooruit of achteruit in de auto ? (Gewoon interesse) Ik hoop dat je nog tips krijgt! Lijkt me echt lastig!

2 jaar geleden

Hij rijd nog steeds achteruit. Omdat ze adviseren zo lang mogelijk, maar ook omdat ik gelezen hebt dat het weinig uitmaakt… Wij gaan deze week opzoek naar een goede autostoel vanaf 1 jaar (na ja waarschijnlijk kleiner, we hebben een klein mannetje) hopelijk dat het rechter op zitten effect heeft

2 jaar geleden

Ik heb een kleintje wat heel erg wagenziek is. Bij ons hielp was de overstap van maxicosi naar autostoel waarin hij rechtop kan zitten. Maar wij zijn ook begonnen met hem vooruit te vervoeren ipv achteruit en nu spuugt hij helemaal niet meer. Ben zelf ook erg wagenziek en merk wel echt heel erg verschil tussen voor en achteruit rijden. Dus kleine stukken vervoeren we achteruit maar als we echt lang moeten doen we vooruit omdat het anders de hele rit spugen is.

2 jaar geleden

Nou dan gaan we snel de overstap naar een andere stoel doen;) en als dat niet genoeg helpt vooruit vervoeren! Bedankt!