18 Reacties

één jaar geleden

Ik zou denk ik een aantal dagen proberen hem eerder wakker te maken, kijken wat dat doet.. half 10 is wel heel laat, is m'n eigen bedtijd haha

één jaar geleden

Wij hebben hier het zelfde, ik laat haar max 2 uurtjes slapen overdag, helpt hier wel nu slaapt ze gelijk

één jaar geleden

Reactie op Melissa2711

Ik zou denk ik een aantal dagen proberen hem eerder wakker te maken, kijken ...
Haha die van mij ook!😴😂

één jaar geleden

Ik maak hem hier wakker. Hij slaapt overdag een uur anderhalf uur en dan is 't tijd om op te staan. Anders wordt hij snachts wakker. 😅

één jaar geleden

Ik maak het uit elk slaapje wakker. Ik vraag me wel eens af hoe lang hij zou slapen als ik dat niet zou doen. Sochtends maak ik hem na een uur wakker en smiddags na 2 uur. Ook omdat hij meteen gaat slapen om 19:15 en wakker wordt om 7:00. Wil dat ook niet in de war brengen. Heb hem sochtends wel eens langer laten slapen en dan sliep hij smiddags minder goed..

één jaar geleden

Ik vind het ook lastig! Mijn zoontje Sem slaapt sinds ruim een week 1 slaapje. Eerst sliep hij 2x 1 uur en nu van 12 tot 15, en krijg ik hem om 19 uur niet in bed😅. Wakker maken 's middags of gewoon om 20 uur naar bed? Mijn oudste van bijna 3 (jan 3 jaar) maak ik na 1.5 uur middagslaapje wel wakker want die slaapt pas rond 20 uur 's avonds en anders nóg later, maar dat vindt hij vaak niet fijn..

één jaar geleden

Reactie op Jannekeeg

Ik vind het ook lastig! Mijn zoontje Sem slaapt sinds ruim een week 1 slaap ...
Wat leuk, nog een Sem😍 ja heel lastig! Vind het zo sneu om hem wakker te maken als hij nog zo lekker ligt te dutten. We kijken het wel eventjes aan😊

één jaar geleden

Reactie op Meliss93

Wat leuk, nog een Sem😍 ja heel lastig! Vind het zo sneu om hem wakker te m ...
Haha ja tof he😍! Ik denk dat het morgen of later in bed wordt voor zn middagdutje of eerder wakker maken want meneer ligt pas net met veel moeite😅. Jij ook succes!

één jaar geleden

Hier gaat hij nu naar bed. Als ik hem eerder in bed leg heb ik snachts ellende. Overdag slaapt hij smorgens een uurtje (hij staat 6u op) en smiddags 2 a 2,5 uur. Wakker maken en eerder naar bed savonds is geen goed idee 🤷 past niet in zijn ritme. Het verschilt erg per kindje denk ik. En niet de bedoeling, ach 🤷 😂

één jaar geleden

Wij hebben hier wel een slaapkoppie! Tussen 7-8 wakker, tussen 9-half 10 gaat hij voor 3kwartier nog een dutje doen. Smiddags tussen half 1-1 weer naar bed; soms tot 3 uur maar soms trekt hij hem ook door tot 4. Tussen half 7&7 gaat hij weer naar bed en slaapt dan bijna altijd goed in… op de uitzondering zoals een stel nieuwe kiezen daar gelaten! Wij hebben in het slapen hem eigenlijk altijd gevolgd en hij pakt wat hij nodig heeft! Maar elk kindje is anders natuurlijk en tis ook zoeken en proberen!

één jaar geleden

Reactie op Jannekeeg

Ik vind het ook lastig! Mijn zoontje Sem slaapt sinds ruim een week 1 slaap ...
Onze dochter gaat savonds om 20:00 naar bed en slaapt dan tot 7/8 uur. Overdag gaat zij om 12:00 uur naar bed en ik maak haar om 14:00 uur wakker, vond het eerst sneu wakker maken maar daardoor slaapt zij savonds wel beter

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Onze dochter gaat savonds om 20:00 naar bed en slaapt dan tot 7/8 uur. Over ...
Ze is 15maanden

één jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Onze dochter gaat savonds om 20:00 naar bed en slaapt dan tot 7/8 uur. Over ...
Ja ik denk dat ik dit ook ga doen, dankjewel!😊

één jaar geleden

Reactie op ROF

Hier gaat hij nu naar bed. Als ik hem eerder in bed leg heb ik snachts elle ...
Haha 😂 hier hetzelfde. Soms is hij om 7 uur in de avond echt moe en klaar en soms pas om 9 of later. Wij wekken hem nooit overdag maar zitten inmiddels op 1 slaapje (wel echt een lange). Wekken heeft hier helaas echt niet het gewenste effect (helaas omdat je soms ook echt weg moet en wekken dus niet echt wordt gewaardeerd). Trouwens; 6 uur 😱! Ik vind 7 uur in de ochtend al vroeg 🤣 zeker na z’n eerste maanden (pas veranderd bij het verzetten van de klok) altijd pas om 8/9 uur wakker.. Ik negeer ook maar gewoon dat de kinderen van m’n overburen al netjes slapen vroeg in de avond 😅. Consultatiebureau heeft ook meestal wel wat te melden maar hij groeit goed, is een happy baby en eet/drinkt goed dus dan zijn mama en papa ook blij 😃

één jaar geleden

Misschien een sprong? Was hier namelijk ook een tijdje maar zelfs met 1,5 uur slapen overdag kletst ze nog 1 uur en slaapt ze om 20.00. Dus ik weet niet hoeveel dat uit zou maken als je hem wakker maakt. Misschien hebben ze het overdag even wat meer nodig.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Misschien een sprong? Was hier namelijk ook een tijdje maar zelfs met 1,5 u ...
Als het goed is zit hij nu tussen sprong 9 en 10. Ik laat hem voor nu ook lekker liggen en wacht het allemaal even af!😊

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Haha 😂 hier hetzelfde. Soms is hij om 7 uur in de avond echt moe en klaar ...
Ik ben allang blij dat het meestal geen 5u meer is 🤷😂 Doorslapen heeft hij nooit gedaan. Altijd problemen met inslapen en uiteindelijk de rust daar in gevonden en nu 2 slaapjes overdag. Vaak elke 2 uur wakker 🙄 Lang leve de verzwaarde slaapzak. Hij slaapt nu 4 uur achter elkaar, soms 5 😱 achja, zijn vader was precies zo 🤷

één jaar geleden

Reactie op Meliss93

Als het goed is zit hij nu tussen sprong 9 en 10. Ik laat hem voor nu ook l ...
Oh kijk ja, nouja ze zullen het misschien gewoon nodig hebben