6 Reacties

één jaar geleden

Misschien is het oprechr angst? Mijn dochter werd de laatste tijd wel eens huilend wakker. Ze weet wat "eng" betekent. Dus dan vraag ik haar of ze iets eng vind doe ik even de lamp aan laat ik alles zien en dan pak ik haar knuffel en vraag ik of hij weer bij haar mag slapen. Ook zeg ik dan. Nee hoor ik zie niks engs. Zie je dat? Ik weet niet maar volgens mij is dit een leeftijd waarop ze bewuster zijn van bijv. De kamer of nachtmerries .

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Misschien is het oprechr angst? Mijn dochter werd de laatste tijd wel eens ...
Een paar dagen geleden wees hij wel altijd naar de lichtknop en heb ik een lampje aangedaan in zijn kamertje en sliep hij verder. Als we dit echter snaxhyz doen slaapt hij juist weer slechter

één jaar geleden

Reactie op Elkedx

Een paar dagen geleden wees hij wel altijd naar de lichtknop en heb ik een ...
Ja maar als je bijv alleen even met de lamp aan de kamer laat bekijken en dan vervolgens weer lampje uit en slaap lekker?

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja maar als je bijv alleen even met de lamp aan de kamer laat bekijken en d ...
Oohja dankjewel ga ik proberen

één jaar geleden

Reactie op Elkedx

Oohja dankjewel ga ik proberen
Ja dat hielp hier wel. Als ze echt hysterisch was. Pakte ik haar knuffeltje en vroeg ik of hij bij haar mag slapen. En dan zei ik ga maar weer liggen dan gezellig. Slaaplekker daag.

één jaar geleden

Ik volg dit even. Onze zoon van ook 22 maanden doet dit ook. Alleen is na 30/45 minuten al wakker.