10 Reacties

één jaar geleden

Ja 1 van mijn meiden doet dit ook met fases. Hier alleen vaak in de avond. Ik laat het maar gewoon..

één jaar geleden

Het zou een vorm van slaapwandelen kunnen zijn, maar dan zonder het wandelen.

één jaar geleden

Wij merken dit de laatste tijd ook vaak op als hij net op bed wordt gelegd. Uiteindelijk legt hij zich en slaapt.

één jaar geleden

Mijn kindje doet het ook, ik denk een beetje afdraaien van de dag :) of soms zit hij met zn knuffeltjes te zwaaien en te spelen of gewoon lekker tegen de rand van zijn bedje haha

één jaar geleden

Hier ook. Waarna ze dan in slaap sukkelt en dan soort van 'omvalt' en dan ligt. Dat lijkt haar niet te storen, dus daarom maak ik me er ook geen zorgen om. Het is wel een beetje apart om te zien hè dat wel

één jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Het zou een vorm van slaapwandelen kunnen zijn, maar dan zonder het wandele ...
Daar moest ik ook gelijk aan denken. TINE, Weet je zeker dat ze wakker is?

één jaar geleden

Reactie op ROF

Daar moest ik ook gelijk aan denken. TINE, Weet je zeker dat ze wakker is?
Weer het niet zeker. Ze zit recht en is haar knuffel aan het strelen met haar ogen open. Voor de rest is ze wel heel rustig.

één jaar geleden

Het klinkt wel echt als een vorm van slaapwandelen. Komt het toevallig vooral in de vroege avond voor? Het eerst deel van de 'nacht'? Want dan slapen ze dieper en dat is juist het moment waarop dat gebeurt. Het is opzich niet schadelijk, als het slaapwandelen is. Als je eens op de kamer zou kijken en ze slaapwandelt inderdaad en wordt wakker, dan kan ze wel enorm schrikken. Maar het kan, dacht ik, wel komen door een tekort aan slaap, veel stress of angst. Dus dan zou je daar eens naar kunnen kijken.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Het klinkt wel echt als een vorm van slaapwandelen. Komt het toevallig voor ...
Vannacht zag ik het om 02.30u en ze lag in bed vanaf 20.00u. Kan dit dan slaapwandelen zijn?

één jaar geleden

Reactie op T i n e

Vannacht zag ik het om 02.30u en ze lag in bed vanaf 20.00u. Kan dit dan sl ...
Kan altijd. Alleen ik weet dat het vaker voorkomt in de eerste uren omdat ze dan vaker in diepe slaap zijn.