13 Reacties

één jaar geleden

Bij ons is het aan het begin van de maand. Ja, ik snap dat dat veel geld is. Zeker als je net een huis hebt gekocht. Je krijgt toch ook kinderopvangtoeslag? Als je het niet kan betalen, raadt ik je aan om op te bellen en een betalingsregeling af te spreken.

één jaar geleden

bij ons wordt ook vooruit betaald, dus begin van de maand.

één jaar geleden

Ik moest bij zowel de gastouder als kdv vooruit betalen

één jaar geleden

Hier wordt deze automatisch de 25e (als t in t weekend valt na t weekend pas) van de rekening gehaald. De opvangtoeslag komt altijd pas daarna bij ons🤷🏻‍♀️ Je betaald de opvang altijd vooraf voor de aantal uren die je afneemt maar als per 1 mei bijvoorbeeld je gastouder stopt dan zou je eigenlijk voor de gastouder dit niet meer hoeven betalen? Dus even nakijken per wanneer je hebt afgesproken dat je zoontje stopt daar en dan navragen hoe t zit of je factuur nakijken 😌

één jaar geleden

zodra de toeslag binnen is boek ik t meteen over

één jaar geleden

Bij ons wordt het automatisch door de opvang afgeschreven op de 26ste. Mijn salaris komt de 26ste binnen en die dag wordt het ook van de rekening gehaald.

één jaar geleden

Het wordt bij ons automatisch afgeschreven, dacht ergens einde van de maand….

één jaar geleden

Einde van de maand komt de factuur voor de komende maand. Bij zonder dat je zo vroeg mei al krijgt. Lijkt me niet meer dan logisch als je deze ook aan het einde van april kan overmaken, als het maar voor mei binnen is. Ik zou even overleggen met de gastouder want het moet wel betaalbaar blijven en 2 tegelijk is een enorm bedrag😶

één jaar geleden

Eind van de maand voor de komende maand. Of begin van maand. Net hoe je bekijkt.

één jaar geleden

Hier betalen we rond de 25e de factuur van de daaropvolgende maand. De eerste factuur betaalde wij vóór start opvang. Helemaal niet vreemd dus

één jaar geleden

Hier juist achteraf bij kdv maar wij hebben dan ook flexibele opvang dus verschilt iedere maand

één jaar geleden

Hier betalen we voorafgaand aan de nieuwe maand (rond de 26e van de maand ervoor, geloof ik).

één jaar geleden

Wij betalen van te voren, 26e wordt het afgeschreven