Hier is de box nu 2 weken weg ongeveer, zoontje word over 3 weken 1 en hij wilde er gewoon echt niet meer in, hij is volop aan het ontdekken en ging meteen huilen in de box 😅
Wij halen de box weg net voor haar verjaardag (19/09). We kunnen haar geen seconde alleen laten met lopen en vallen. Vergeet die kleine grijphandjes niet 🫣
Ik heb de box weggedaan toen die 7 maanden was, hij zat er toen al een poosje niet meer in omdat hij kon tijgeren. Achteraf gezien leuk voor de newborn fase 🙈
Het voelt of ik de enige ben. 😂 Maar ze zit er hier nog zo goed als elke dag in. En als ze eenmaal lekker aan het spelen is kan ze het echt wel even volhouden. Het is ook vaak zat huilen en dan haal ik haar eruit. Maar nu al wegdoen, nee hoor 😂
Wij hebben hem al een tijdje weg nu zelf een bureautje gemaakt waar we het speelgoed kunnen opbergen en ze later lekker kan spelen en het is een groot suc6 de box zat ze bij ons eigenlijk nooit in ze speelde altijd op de grond
Hier is de box al even weg tot mijn spijt...
Vriendlief zag niet dat hij gebruikt werd dus hop weg.
Maar ik gebruikte hem vooral zodat ik even rustig 1 op 1 tijd had voor grote broer(ook praktisch met ochtendritueel bijvoorbeeld)
Heb er weken om gemopperd bij hem😅
Nee hoor, wij hebben hem alleen verruild voor een groot exemplaar. Nu een g ...
Even off topic, maar mag ik vragen hoe deze grondbox bevalt? Ik twijfel namelijk of ik zo'n grondbox wil, of zo'n plastic die je makkelijk kan inklappen 🤭
Even off topic, maar mag ik vragen hoe deze grondbox bevalt? Ik twijfel nam ...
Voor ons bevalt deze heel goed.
Veel ruimte om te spelen en we hebben ook een chill hoekje gemaakt met een matrasje en kussen. We vinden het prettig dat de box goed blijft staan, ook als ons zoontje aan de zijkanten gaat hangen/staan. Omdat er een bodem aan vast zit kan hij de box niet omtrekken. Ook is deze lichtgewicht en makkelijk buiten te zetten met mooi weer.