37 Reacties

2 jaar geleden

Ik houd hem nog even. Soms handig als ik even naar het toilet moet, koken, hond buiten laten (gewoon in de tuin he 🤪)

2 jaar geleden

Hier is de box nu 2 weken weg ongeveer, zoontje word over 3 weken 1 en hij wilde er gewoon echt niet meer in, hij is volop aan het ontdekken en ging meteen huilen in de box 😅

2 jaar geleden

Ik heb hem al vier maanden geleden opgeruimd. Hij zat er niet graag in en ik gebruikte de box meer als opberghok.

2 jaar geleden

Wij halen de box weg net voor haar verjaardag (19/09). We kunnen haar geen seconde alleen laten met lopen en vallen. Vergeet die kleine grijphandjes niet 🫣

2 jaar geleden

Ik heb de box weggedaan toen die 7 maanden was, hij zat er toen al een poosje niet meer in omdat hij kon tijgeren. Achteraf gezien leuk voor de newborn fase 🙈

2 jaar geleden

Het voelt of ik de enige ben. 😂 Maar ze zit er hier nog zo goed als elke dag in. En als ze eenmaal lekker aan het spelen is kan ze het echt wel even volhouden. Het is ook vaak zat huilen en dan haal ik haar eruit. Maar nu al wegdoen, nee hoor 😂

2 jaar geleden

Reactie op hjans96

Het voelt of ik de enige ben. 😂 Maar ze zit er hier nog zo goed als elke d ...
Lekker toch!!! Ik mis t soms🙈

2 jaar geleden

Reactie op hjans96

Hier ook hoor! Zoontje kan echt lekker spelen in de box en dan heb ik ook een beetje m'n handen vrij 🤭

2 jaar geleden

Wij hebben hem al een tijdje weg nu zelf een bureautje gemaakt waar we het speelgoed kunnen opbergen en ze later lekker kan spelen en het is een groot suc6 de box zat ze bij ons eigenlijk nooit in ze speelde altijd op de grond

2 jaar geleden

Reactie op hjans96

Nee hoor, wij hebben hem alleen verruild voor een groot exemplaar. Nu een grondbox van 180x200 staan😄😄

2 jaar geleden

Hier is de box al even weg tot mijn spijt... Vriendlief zag niet dat hij gebruikt werd dus hop weg. Maar ik gebruikte hem vooral zodat ik even rustig 1 op 1 tijd had voor grote broer(ook praktisch met ochtendritueel bijvoorbeeld) Heb er weken om gemopperd bij hem😅

2 jaar geleden

Reactie op hjans96

Wij hebben hem ook nog hoor! Er wordt iedere dag nog minimaal een uur in gespeeld. Wij willen hem ook nog niet missen😅

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Nee hoor, wij hebben hem alleen verruild voor een groot exemplaar. Nu een g ...
Even off topic, maar mag ik vragen hoe deze grondbox bevalt? Ik twijfel namelijk of ik zo'n grondbox wil, of zo'n plastic die je makkelijk kan inklappen 🤭

2 jaar geleden

Bij ons is de woonkamer een box 😂 want 2 trappen en de kattenbak staan achter dat hek'je'

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Nee hoor, wij hebben hem alleen verruild voor een groot exemplaar. Nu een g ...
Die hebben we ook, helaas al een scheurtje in ontdekt. Waar heb je die van jou vandaan? We hadden die via amazon gekocht

2 jaar geleden

Reactie op Rfb

Die hebben we ook, helaas al een scheurtje in ontdekt. Waar heb je die van ...
Ow echt? Dat is zonde. Deze is ook van Amazon. Maar nog geen gebreken ondenkt.

2 jaar geleden

Reactie op MHJ

Even off topic, maar mag ik vragen hoe deze grondbox bevalt? Ik twijfel nam ...
Voor ons bevalt deze heel goed. Veel ruimte om te spelen en we hebben ook een chill hoekje gemaakt met een matrasje en kussen. We vinden het prettig dat de box goed blijft staan, ook als ons zoontje aan de zijkanten gaat hangen/staan. Omdat er een bodem aan vast zit kan hij de box niet omtrekken. Ook is deze lichtgewicht en makkelijk buiten te zetten met mooi weer.