65 Reacties
2 jaar geleden
Onze kleine meid is nu 7,5 maand en we hebben altijd gezegd dat we willen wachten tot 1 jaar met opnieuw proberen. Maar ik merk echt heel erg dat ik zo toe ben aan een tweede 🥺
2 jaar geleden
Hier alweer 12 weken zwanger, onze dochter wordt volgende week 8 maanden 🙃
2 jaar geleden
Wij willen misschien weer gaan proberen rond augustus dit jaar. Onze dochter is van september 2021. Ik was bij de eerste poging meteen zwanger, mocht dit weer zo zijn bij baby 2 zit er ongeveer 1,5 jaar tussen. Maar mocht het niet de eerste keer raak zijn dan natuurlijk iets langer maar zit de leeftijden van de kindjes niet ver uit elkaar ☺️
Als dit allemaal lukt natuurlijk, ik begrijp dat het soms niet zo loopt als je zelf in gedachten hebt
2 jaar geleden
Ik denk pas zodra mn dochtertje naar de basisschool gaat. Of bijna naar de basisschool. Ik heb geen wens voor een heel groot gezin maar een 2e kindje lijkt mij wel leuk. Mn vriend is er nog niet helemaal zeker van omdat hij dit al druk vind, maar dat komt wel denk ik. Het moet ook maar een 2e keer lukken natuurlijk!
2 jaar geleden
Pf ik wil het al zo graag… heb echt jaloerse gevoelens richting zwangere vrouwen. 🫢 Wij hebben gezegd dat we begin 2023 willen beginnen met proberen voor baby #2. We zijn nu ook met een nieuwbouwwoning bezig, dat maakt ook dat het niet sneller kan. Maar als mijn man zou vragen of we morgen kunnen beginnen met proberen dan zou mijn antwoord volmondig ja zijn!
2 jaar geleden
Hier is de wens er zeker! Maar door long covid heb ik zelf al ruim 8 maand gezondheidsproblemen. Zodra ik (eindelijk) beter ben, kunnen we eens inschatten of we al aan een tweede kindje toe zijn (als dat lukt) of dat we nog even willen bijkomen van deze pittige periode. Hopelijk duurt het niet al te lang 🤞🏻
2 jaar geleden
Ik wilde heel graag na de zomer er weer voor gaan, maar heb nu per 1 juni een nieuwe baan en moet daarnaast nog een certificaat behalen waar ik nog een halfjaar tot jaar mee bezig zal zijn naast het werk.
Dus ik stel het om die reden toch nog maar even uit 🙈😭