25 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje ligt er al vanaf begin in hij draaide zo erg dat die met zijn gezicht tegen de zijkant lag. Dus hebben al vanaf begin in ledikantje gelegd. Ik vind zelf veel fijner meer ruimte hebben ze.

4 jaar geleden

Hier vanaf dag 1 in het ledikant. Deze heeft een aantal nachten bij ons gestaan en toen al op het eigen kamertje

4 jaar geleden

Mijn dochtertje hebben we nu een maandje in haar eigen bed liggen. Dit slaapt voor haar rustiger. Ze slaapt nu langer door als dat ze in haar wiegje deed. Ik wilde dit graag al voor elkaar hebben voordat ik moest werken. Ik vond het heerlijk dat ze bij ons op de kamer lag maar moet zeggen het geeft meer rust nu ze op haar eigen kamer ligt.

4 jaar geleden

Ons dochtertje slaapt vanaf de geboorte in haar ledikant

4 jaar geleden

Wij toevallig gisteren! 10 weken nu !

4 jaar geleden

Bij ons sinds enkele nachten in zijn babybed. Ik vond de co-sleeper ook te klein worden. Wel nog steeds op onze kamer, gaan we doen tot 6 maanden.. Hij is nu 13 weken.

4 jaar geleden

Vanaf week 7 slaapt hij in zijn ledikant op zijn eigen kamertje😴

4 jaar geleden

Ja hier wijdbeens en wijdarms in zijn ledikant 🤣

4 jaar geleden

Al vanaf het begin ledikant! Wel op onze kamer

4 jaar geleden

Hier sinds week 14 ongeveer.

4 jaar geleden

Vanaf week 6 al in zijn ledikan op zijn eigen kamer!

4 jaar geleden

Vanaf week 5 op zijn eigen kamer in het ledikant. Wiegje was vrij smal vond ik aangezien hij met zijn armen wijd slaapt. En toen al steeds tegen de randen aan sloeg En maakte daarbij mega veel geluid in zijn slaap die eerste weken. Dus ook voor onze eigen rust😅

4 jaar geleden

mijn zoon ligt nu al wel 2 keer horizontaal in bed, iedere keer brullen omdat hij dan niet meer terug kan, meer mama's dit?

4 jaar geleden

Bij 8 weken is ons zoontje in zijn ledikant gaan slapen. Hij lag elke keer horizontaal in zijn wiegje en werd hier wakker van.

4 jaar geleden

Hier vanaf het begin, maar ook een buikslaper en ging alle kanten op in bedje ‘s nachts. Nu hebben wij hem een slaapzak aangedaan en blijft ie veel rustiger liggen, ook met zn armpjes! Misschien is dat nog een idee voor overbrugging mocht je dit nog niet doen, en je toch nog wilt wachten tot 6 maand.

4 jaar geleden

Vanaf de 1e nacht slaapt onze knul heerlijk in zijn ledikant... ;-)

4 jaar geleden

Bij ons ook al vanaf dag 1 in de ledikant en gaat super!

4 jaar geleden

Reactie op Zij1989

mijn zoon ligt nu al wel 2 keer horizontaal in bed, iedere keer brullen omd ...
Jaa bij ons ook

4 jaar geleden

Onze dochter ligt vanaf 7 weken in haar ledikant. Niet omdat ze eruit gegroeid is, maar omdat ik haar niet meer bij ons op de kamer wilde hebben. Gaat prima zo. Onze oudste heeft nooit in een wieg gelegen, die sliep vanaf dag 2 in haar ledikant. Ook altijd goed gegaan.

4 jaar geleden

Vinden jullie het niet spannend als je kindje op zn buik slaapt? Die van mij (13 weken) kan overigens nog niet rollen maar lijkt me eng zo op zn buik