Zijn er al baby’s die in hun ledikant liggen ipv de wieg? Mijn zoon van 14 weken raakt met z’n handjes de zijkanten. Hij slaapt op z’n buik. Hij kan al omrollen van buik naar rug en bijna van rug naar buik (in de box). Nu lijkt me het wiegje al wat te krap worden maar ik had in m’n hoofd pas bij 6 maanden. Of zijn er meer baby’s al uit de wieg gegroeid?
Mijn zoontje ligt er al vanaf begin in hij draaide zo erg dat die met zijn gezicht tegen de zijkant lag. Dus hebben al vanaf begin in ledikantje gelegd. Ik vind zelf veel fijner meer ruimte hebben ze.
Mijn dochtertje hebben we nu een maandje in haar eigen bed liggen. Dit slaapt voor haar rustiger. Ze slaapt nu langer door als dat ze in haar wiegje deed. Ik wilde dit graag al voor elkaar hebben voordat ik moest werken. Ik vond het heerlijk dat ze bij ons op de kamer lag maar moet zeggen het geeft meer rust nu ze op haar eigen kamer ligt.
Bij ons sinds enkele nachten in zijn babybed. Ik vond de co-sleeper ook te klein worden. Wel nog steeds op onze kamer, gaan we doen tot 6 maanden..
Hij is nu 13 weken.
Vanaf week 5 op zijn eigen kamer in het ledikant. Wiegje was vrij smal vond ik aangezien hij met zijn armen wijd slaapt. En toen al steeds tegen de randen aan sloeg En maakte daarbij mega veel geluid in zijn slaap die eerste weken. Dus ook voor onze eigen rust😅
Hier vanaf het begin, maar ook een buikslaper en ging alle kanten op in bedje ‘s nachts. Nu hebben wij hem een slaapzak aangedaan en blijft ie veel rustiger liggen, ook met zn armpjes! Misschien is dat nog een idee voor overbrugging mocht je dit nog niet doen, en je toch nog wilt wachten tot 6 maand.
Onze dochter ligt vanaf 7 weken in haar ledikant. Niet omdat ze eruit gegroeid is, maar omdat ik haar niet meer bij ons op de kamer wilde hebben. Gaat prima zo.
Onze oudste heeft nooit in een wieg gelegen, die sliep vanaf dag 2 in haar ledikant. Ook altijd goed gegaan.