5 Reacties

één jaar geleden

Ik volg graag

één jaar geleden

Ze raden vanaf 2 á 2,5 jaar aan.

één jaar geleden

Och die van mij heeft nooit in een ledikant gelegen 🤷 en de commode is ook al tijden niet echt nodig 🤷 ik denk vooral, wanneer je er zelf aan toe bent 🙊😂 want het omzetten naar een ander bed kost altijd tijd en energie

één jaar geleden

Hier hebben we het ledikant van onze dochter aan 1 zijkant open gemaakt toen ze net geen 2 was. 2 maanden voor ze 3 werd is ze naar een 1 persoonsbed gegaan. Vanaf dat moment ben ik haar op bed gaan aankleden. Nu is ze bijna 3,5 en blijft de commode voor haar zusje in de kamer staan en is zij verhuisd naar een andere kamer. De overgang naar een open bed is echt geen moment een probleem geweest, maar is ook wel omdat zij vrij makkelijk van karakter is en ze er een paar keer uit gegaan is en we toen hebben gezegd dat het niet mag. Dat heeft ze zo geaccepteerd.

één jaar geleden

Onze dochter wordt met 18 maanden grote zus en zal vanaf ongeveer 20 maanden in haar nieuwe kamer gaan slapen. De baby gaat dan in haar kamertje, ledikant en commode blijven daar. We hebben haar nieuwe kamer met peuterbed en echte kledingkast klaarstaan en ik ben van plan mijn dochter op bed of staand aan te kleden. Moment van overgang moet ik nog wel even goed timen😄