10 Reacties
2 jaar geleden
Wij doen hier de nanny aanpak! We leggen haar neer en als ze huilt pakken we haar na een minuutje op, geven haar een kus en leggen haar weer neer (zonder te praten). Dit doen we 3x. Als we het 3x na een minuut hebben gedaan, laten we haar 3 minuten huilen. Dit doen we ook 3x. Daarna 3x 5 minuten, maar dit hoeft eigenlijk nooit.
Meestal is ze bij de 2e x 3 minuten huilen al in slaap gevallen. Dit werkte bij onze dochter van nu 2 ook perfect! 😁 Succes!
2 jaar geleden
Wij zitten met precies hetzelfde, Williamhafc. Je bent iig niet de enige. Hopelijk komen er wat goede tips voorbij voor ons. 🥰
2 jaar geleden
Reactie op ZvdB
Wij doen hier de nanny aanpak! We leggen haar neer en als ze huilt pakken w ...
Ik vind het wel een verschil tussen huilen en huilen. Beetje zeur huilen oke, maar mijn zoontje raakt volledig in paniek. Dus dan werkt dit (voor mij) helaas niet, dan leert hij alleen dat er niemand komt als hij in paniek is
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Ik vind het wel een verschil tussen huilen en huilen. Beetje zeur huilen ok ...
Dat is inderdaad een verschil. Onze dochter heeft meer een "zeur" huil. Als ze soms plots volledig in paniek is, dan wiegen we haar in slaap. Andere aanpak werkt dan tot nu toe ook niet. 😅
2 jaar geleden
Als ik onze dochter in bed leg en ze begint direct te huilen dan heeft ze veelal nog trek. Dan biedt ik haar nog mijn borst aan op de stoel die naast haar bedje staat. Als ze dan gedronken heeft en ik haar dan ik bed leg is er niets meer aan de hand. Ze slaapt dan vrijwel meteen als ik haar heb toegedekt.