4 Reacties

één jaar geleden

Hey hey. Op de kamer van mijn zoontje was het gister 27 graden. Hij sliep toen in een korte mouw romper en een slaapzak. Vandaag is het 24 graden en hij slaapt in hetzelfde. Hij slaapt sowieso altijd in een slaapzak, hij wilt niet zonder en ook niet zonder romper. Volgens mij kan dit gewoon prima hoor. Bij die van mij gaat het altijd goed. Ik snap heel goed dat je het nu spannend vind en er onzeker van wordt. Morgenochtend kijk je er weer heel anders tegenaan 😉

één jaar geleden

Waarom zou dat niet kunnen? Hij meldt zich denk ik wel als echt te warm is. Wij zijn heel zomer in Italië vanwege werk en is het nog warmer dan 27gr sommige nachten. Ook dunste slaapzak aan al heel de zomer. Soms douchen we hem voor het slapen gaan, koelt hij wat af. Sowieso koelt iedereen wat af in de nacht. Ik zou zeggen dat je echt geen zorgen hoeft te maken..

één jaar geleden

Hier slaapt hij ook in alleen een slaapzakje zonder mouwen en een rompertje, met dezelfde temperatuur op de kamer! Als hij niet nat is van het zweet niks aan de hand :) Ik zet altijd een beker water erbij in zn bed, mocht hij dorst krijgen of warm hebben kan hij drinken.

één jaar geleden

Dank voor jullie reactie’s! Alles is goed gegaan en hij heeft heerlijk geslapen in ze eigen bedje. Soms maken de kleinste dingen me onzeker of bang dus vandaar even een berichtje dan is die onzekerheid weg en slaap ik zelf ook goed haha