14 Reacties

茅茅n jaar geleden

We hebben van z8 een leuk vest dat lekker zacht en warm gevoerd is aan de binnenkant.

茅茅n jaar geleden

https://www.vinted.nl/kinderen/jongenskleding/hoodies-en-sweatshirts/truien-met-rits/2295546153-borgvest-z8-86 Hier is er nog zo een te koop :)

茅茅n jaar geleden

moet je op vinted kijken bij saint james rijke franse kids met dure schipperstruien en vesten en naast engel ook joha, unaduna enzo ook op t vizier?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bougainville

moet je op vinted kijken bij saint james rijke franse kids met dure schippe ...
Nee die ken ik niet馃 Ik ga kijken

茅茅n jaar geleden

Ik heb een heel lekker warm gevoerd vest van de Hema!

茅茅n jaar geleden

We are wovens heeft leuke wollen giletjes. Misschien ook via vinted te koop of gewoon nieuw als je ze niet te duur vind. Heb hem voor mijn dochter gekocht toen ze maat 74 had en ze draagt hem nogsteeds dus gaan wel lang mee.

茅茅n jaar geleden

Wat voor maat zoek je?

茅茅n jaar geleden

Reactie op jolber

Wat voor maat zoek je?
Maat 86 Omg dat ging bijna fout en werd 68.馃檲馃槀 Met capuchon is een ding. Meestal toch niet zo handig onder een jas 馃

茅茅n jaar geleden

Ik heb deze voor mijn kleintjes. Zie alleen dat deze nu niet meer op voorraad is bij Hema, maar misschien kan je kijken/Google of er ergens anders nog zoiets is?? Ik vind dit echt ideaal. Doe het ook over een sweatertje heen ofzo 馃憤馃徎 Succes!!

茅茅n jaar geleden

De borgvesten van z8 maar die zijn niet ideaal om ook nog een jas over heen te doen. Wij hebben voor onze dochter een vest van schapenvacht gekocht op de kerstmarkt in Duitsland voor de hele koude dagen en dan haar jas er over heen. Die zijn top warm! Misschien dat die ook wel op vinted staan.

茅茅n jaar geleden

Niet per se een vesten tip. Maar wel een warmhoud tip. Ik doe onder een lange mouw romper als het koud is ook nog een romper zonder mouwen. Dan heeft het lijfje al lekker 2 laagjes aan en laagjes geeft veel warmte.

茅茅n jaar geleden

Alwero bodywarmer? Heb net zelf in de sale Disana jasjes gekocht. Meteen ook 1 op de groei. Wel alleen de blauwe kleur. Maar kan ook prima als vestje binnen. Of juist een wollen rompertje?

茅茅n jaar geleden

Bodywarmer is ook nog wel een goed idee. Het nadeel met dubbel rompers is dat ik ze niet zo veel heb met overslag en mijn manneke heeft een hekel aan dingen over zijn hoofd. Dit heeft met zijn start te maken (veel hoofdpijn en last van zijn nek en rug). Vandaar ook specifiek vesten en geen truien ofzo, als hij een romper aan heeft dan wil hij echt niet ook nog een trui aan馃し

茅茅n jaar geleden

Alwero schapen body warmertje!