5 Reacties

2 jaar geleden

Niet onaardig bedoeld maar je hebt hier nu al 4 topics over geopend. Ik denk dat alles tips wel al gedeeld zijn in de topics die al langer bestaan. Deze kan je opzoeken in de zoekbalk.

2 jaar geleden

Dat je DE oplossing nog niet hebt gevonden dat komt omdat deze niet bestaat. Je kan het enkel tijdelijk wegsmeren met hormoonzalf en vet houden. Helaas heeft de medische wereld nog geen medicijn gevonden dat het voor altijd weghaalt. Er is nog een kans dat je baby over de eczeem heen groeit over een paar jaar.

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Niet onaardig bedoeld maar je hebt hier nu al 4 topics over geopend. Ik den ...
Ik vraag iets over eczeem en deze warmte, dat heb ik nog niet eerder gevraagd. Vraag het in het belang van mijn baby en niet om je tot last te zijn met deze vraag. Sorry dat je hier last van hebt..

2 jaar geleden

Reactie op Catharinax

Ik vraag iets over eczeem en deze warmte, dat heb ik nog niet eerder gevraa ...
Jammer dat je het toch verkeerd opvatte. Je kan hier geen intonatie horen maar ik bedoel het echt niet onaardig. Ik hoop dat je iets vind om je baby te helpen.

2 jaar geleden

Hier ook veel last van eczeem en warmte uitslag. Het is inderdaad lastig dat ze nu met blote armen en blote benen extra gaan krabben...Bij ons helpt het om luchtige, ruime kleding te dragen. Wij gebruiken lotion en geen vette crème, vette crème werkt voor mijn zoon namelijk niet. Het maakt de warmteuitslag van mijn zoon juist erger. Alleen de ergste plekken smeren we in met hormoonzalf. Verder doen we hem 1-2x in bad, dit helpt zijn huid te koelen en het zweet eraf te wassen. Daarna direct insmeren. Heel veel sterkte!