21 Reacties

één jaar geleden

Ik hoorde eens de tip om de eerste dagen kousen in de sandalen te dragen zodat ze al wat ingelopen zijn zonder te veel te schuren.

één jaar geleden

Sandalen met sokken 😅

één jaar geleden

Dan denk ik dat je niet de juiste schoenen hebt voor hem. Waar geven ze precies schuurplekken?

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Dan denk ik dat je niet de juiste schoenen hebt voor hem. Waar geven ze pre ...
bovenop, de wreef, maar ik denk dat het nog ff zoeken is naar de juiste stand van de klittenband. Zijn deze. Dus toch met sokken..

één jaar geleden

Ah Jaaa zelfde probleem. Had al nieuwe gekocht met hele zachte klittenband. Maar die waren minder leuk 😆

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

bovenop, de wreef, maar ik denk dat het nog ff zoeken is naar de juiste st ...
Misschien even tijdje met sokken i.v.m. inlopen. Niet te strak doen inderdaad maar wellicht toch niet de juiste schoen. Soms is het even zoeken! Een bredere schoen is sowieso aan te raden.

één jaar geleden

Oh vervelend. Wij hebben ook sandalen dat gaat opzich prima. Maar ik heb ook mini crocs ideaal kan ze zelf aan trekken evt met blote voetjes er in gewoon om even aan te hebben voor het spelen in de achtertuin werkt prima

één jaar geleden

Barefoot sandalen van Tikki of Koel. Zitten prima. En in de tuin gewoon blote voeten.

één jaar geleden

Blote voetjes en als we even weg moeten of naar de opvang sandalen. Ik kreeg als kind juist heel erg blaren van ‘te wijd’. Wij gebruiken nu dus eerst sokjes en gaan dan over naar gewoon dragen. Ik heb kipling en shoesme sandalen (laatste is voor de opvang, daar komt alles gewoon compleet verwoest van terug 😣)..

één jaar geleden

Ik heb slipstops aangeschaft en hij wil niks anders meer aan nu😂

één jaar geleden

Waterschoentjes

één jaar geleden

Wij hebben van die slipstops voor thuis in de tuin. Hij wil niks anders meer.

één jaar geleden

Adidas waterschoentjes. Leuk met zijn kleding en TOP voor in de (speel)tuin en/of zwembad

één jaar geleden

Ik heb nu teva sandalen gekocht! Helemaal top😎

één jaar geleden

die super leuke sandalen staan in de kast, die draagt hij voor netjes 🤣 zijn crocs en slipstops draagt hij de hele dag!

één jaar geleden

Mini sandaaltjes

één jaar geleden

Teva sandalen inderdaad. Hadden ze ook bij de goede schoenenzaak. Koop ze 1 maatje kleiner. Onze dochter loopt er echt geweldig op!

één jaar geleden

Teva's! Alleen meneer wil alleen z'n laarzen aan 🤣😅

één jaar geleden

Reactie op PinkArr

Teva's! Alleen meneer wil alleen z'n laarzen aan 🤣😅
Ja, die heb ik in de schuur gezet🤣

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft meestal geen schoenen aan of de slipstops, als we we gaan ergens naartoe heeft ze haar sandaaltjes aan. Ik heb ze van de scapino en geen last gehad van schuurplekjes