21 Reacties

5 jaar geleden

Geen vraag is gek genoeg Mila. Ik heb dat gehad voor een onderzoek voor mijn pcos en hij vraagt jouw om alles uit te doen achter een gordijntje en daarna ga je op de bank liggen met benen breed. Dus snap dat gordijntje niet helemaal

5 jaar geleden

je moet je bloot maken van beneden. je hoeft je niet te schamen hoor. hun zien dit dagelijks.

5 jaar geleden

Trouwen alleen je broek dan hè of rok

5 jaar geleden

Ik heb vele inwendige echo’s gehad door m’n ivf trajecten. Ik deed altijd beetje een lang shirt aan zodat ik niet gelijk naakt stond. Maar in de stoel lig je wel gewoon half naakt met je benen omhoog. Ik ben t onderhand gewend dus t boeit me niet zo meer, maar ik weet nog goed hoe ik t de eerste keren vond.. dus ik zou voor je eigen gevoel iets langers eroverheen aan doen. Verder alleen aan de echo denken?!

5 jaar geleden

Lange soepele rok is handig :) niet zo naakt haha

5 jaar geleden

Ik doe altijd een panty aan en een jurk. Of legging en lange shirt..

5 jaar geleden

Ik doe altijd een jurkje aan zodat ik niet half naakt van het kleedhokje tot de onderzoekstafel moet lopen. Dat voelt comfortabeler vind ik. Voor zover ik weet wordt er geen doekje over gelegd. Was bij mij nog nooit het geval. Maar mijn gynéacologue doet voor het onderzoek zelf het licht uit om het scherm beter te zien. En dat onderzoek duurt ook niet zo lang. Eigenlijk ben ik dan zo gefocust op kijken naar de echo dat ik bij dat onderzoek zelf niet zoveel stilsta

5 jaar geleden

Ik heb de eerste keer ook een inwendige echo gehad. Maar bij mij klede ik me gewoon uit naast de echo bank. dus lang of kort het maakt niet uit alles moet uit beneden

5 jaar geleden

Heb ook al talloze inwendige echo's, onderzoeken en operatie gehad. Ik doe meestal een lange blouse/shirt/trui aan. Je hebt misschien wat gêne, maar zij staan er niet meer van te kijken hoor. Bij een bevalling net eender. In het heetst van de strijd kan het je weinig schelen wie er aan je bed staat 😉

5 jaar geleden

Bedankt voor al jullie reacties wat lief!! 💕 Mijn afspraak is met een man dus vandaar dat ik hier even mee zat. Maar ik doe dan ook gewoon een lang shirt aan zodat het nog een beetje bedekt is daar beneden...😅😅 jammer dat ze er niet gewoon een lekker warm dekentje overheen leggen haha dat lijkt mij nou een goede oplossing. 😳🤞

5 jaar geleden

Voor mijn follikelmetingen heb ik een aantal inwendige echo's gehad. De eerste keer vond ik wel wat spannend. Ik moest met mijn voeten in beugels, verbergen met een rok of lang shirt gaat dan niet 😅 Als je eenmaal het echo scherm ziet denk je er waarschijnlijk niet eens meer aan. Het komt allemaal wel goed! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Acbaj

Geen vraag is gek genoeg Mila. Ik heb dat gehad voor een onderzoek voor mij ...
Hahahaha, ja dat he? Apart. Nooit zo over nagedacht, maar een jurkje is wellicht een goed idee:) maar dan meer voor het gracieuzer weer aankleden.

5 jaar geleden

Gwn de broek af en gaan liggen... ze staren niet naar je foef hoor..🙈

5 jaar geleden

Lange shirt of jurk maakt niks uit want ze kijken er toch bovenop dus alsnog zien ze alles 🤣

5 jaar geleden

Gewoon broek en trui. Kleedje zal je toch omhoog moeten doen dus zal niet gemakkelijk zijn. Die mensen zien dat heel de dag door hoor 😅. Geen onnodige stress rond maken. Ik heb ook een mannelijke gyneacoloog. Ze leggen geen dekentje over je.

5 jaar geleden

Ik heb vroeger heel van nare dingen meegemaakt, waardoor ik me hier niet prettig bij voel!! Maar denk er aan dat hun dit dagelijks, ze zijn alleen maar bezig om je wondertje goed in beeld te krijgen. Als het beeld aangaat kun je alleen nog maar naar het scherm kijken en ben je de rest echt alweer vergeten!! Probeer er een beetje van te genieten dat je je kleintje voor het eerst gaat zien 😍❤

5 jaar geleden

Ze brengen de echo naar binnen en zien verder niks meer. Ze kijken naar je scherm... Een handdoekje erover kan niet omdat je benen iets gebogen staan. Ze zien dit hele dagen door en als je vriend erbij is, is het goed toch?

5 jaar geleden

Ik heb heel veel inwendige echo's gehad en nu weer iedere week. Ik zorg altijd dat ik een panty aan doe met een jurkje. Panty en onderbroek uit, dan hoef je niet zo in je blote doos naar de tafel te lopen. En pas op de tafel doe je je jurk omhoog. Ze doen geen dekentje over je benen, maar dan is je jurk dat dekentje voor je gevoel. Ik heb er trouwens totaal geen problemen meer mee. Je vergeet het snel als je je kindje ziet!

5 jaar geleden

Mag de vriend of man mee naar binnen bij jullie? In België mag dit niet tijdens corona periode. Wat we wel heel spijtig vinden aangezien het onze eerste zwangerschap is...

5 jaar geleden

Reactie op Astrid089

Mag de vriend of man mee naar binnen bij jullie? In België mag dit niet tij ...
Ik heb afgelopen donderdag eerste echo gehad. Mijn man zat erbij. Erg prettig om de eerste beelden van de baby samen te zien. In Nederland mag je 1 persoon meenemen.