10 Reacties

4 jaar geleden

Ik deed een lange mouwen romper + broek aan en dan de slaapzak. Dus zonder shirt en sokken, dan kan die toch z鈥檔 warmte kwijt

4 jaar geleden

Ons zoontje had rs virus. Hoge koort heb hem in korte mauw romper in de zomer slaapzak laten slapen. Toen die uit ziekenhuis kwam bij ons op de kamer omdat, die nog wat benauwd was. En de schrik er goed in zat.

4 jaar geleden

Hier ook eentje met koorts. We hebben katoenen boxpak en zomer slaapzak. Hij ligt bij ons op de kamer.

4 jaar geleden

Pas wel op met veel dunner aankleden. Wij hadden ons dochtertje met koorts ook dun aangekleed en toen zakte haar koorts snachts en was ze daardoor veel te koud aangekleed.. Ze was toen ineens 35,7 graden en hebben haar uren moeten opwarmen馃様 ik blijf het lastig vinden snachts!

4 jaar geleden

Ik doe dan een lange mouw romper en zomerslaapzak aan. Een winterslaapzak is te dik, dan kan hij z'n warmte niet kwijt. En een zetpil.

4 jaar geleden

Mijn zoontje had ook door Corona koorts, ik heb hem met zijn gewone slaapkleding (kortemouw romper + slaapzak 2,5 tog) naar bed gedaan. In de ochtend was zijn koorts weg en was hij weer prima op temperatuur, dus ben blij het risico genomen te hebben.

4 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Ik doe dan een lange mouw romper en zomerslaapzak aan. Een winterslaapzak i ...
En hier liet hij zich niet eens wegleggen in zijn bedje naast ons bed. Dus hij lag naast me te 'slapen'.

4 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Mijn zoontje had ook door Corona koorts, ik heb hem met zijn gewone slaapkl ...
ja hij krijgt ook nog een fles om 23u dus kan hem altijd nog wat warmer of kouder kleden dan toch?

4 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

En hier liet hij zich niet eens wegleggen in zijn bedje naast ons bed. Dus ...
ah oke, we gaan het zien. Altijd weer even spannend en wennen al die eerste keren 馃檲馃槡

4 jaar geleden

Reactie op Zij1989

ja hij krijgt ook nog een fles om 23u dus kan hem altijd nog wat warmer of ...
Ja precies, ik geef ook om 23:00 nog een fles. Ik heb hem toen niet getemperatuurd, omdat hij alweer normaal voelde, en hij sliep door 馃檲 maar het idee was wel dat ik hem nog zou tempen en aan de hand daarvan een dekentje extra of niet