27 Reacties

één jaar geleden

Een doosje rozijnen is 8 cent per doosje. De dure rozijnen is 32 cent per doosje. Maar 2 euro vind ik niet overdreven. Ik was bang dat onze traktatie ook overdreven zou zijn, die is 1,20 per traktatie.

één jaar geleden

Vind 2 euro niet overdreven hoor. Op deze leeftijd doe je het echt nog voor jezelf 😄

één jaar geleden

Ben al benieuwd wat je gaat maken!

één jaar geleden

Kunnen jullie de ideetjes hier even delen ?

één jaar geleden

Het lijkt mij ook prima kunnen. Ik ben ook benieuwd naar wat je gaat doen 😉!

één jaar geleden

Oeh, ik zou zo gauw niet weten wat de kosten zijn maar wij geven een uitdeelboekje met een doosje rozijntjes of een fruitzakje. Zal ook wel rond de 2 euro zijn.

één jaar geleden

volgens mij heb ik dat ook makkelijk uitgegeven toen hij 1 werd Mn kindje kreeg laatst een tandenborstel haha Hij heeft ook een keer een koekjes vorm van een vos gekregen; zo heet zn groepje 'de vosjes' zo leuk! Zag er ook best duur uit.

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

volgens mij heb ik dat ook makkelijk uitgegeven toen hij 1 werd Mn kindje ...
Hahah die tandenborstel vind ik een leuke tegenhanger! Zou wel bang zijn dat het verkeerd overkomt alsof ik een zeikerd ben of zo 😅

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Kunnen jullie de ideetjes hier even delen ?
Ik had vorig jaar een vinger poppetje gegeven op een lange vinger. Volgens de juf was het een groot succes onder de kinderen.

één jaar geleden

Ik heb alles op alie gekocht, ben denk ik in totaal ook iets van 2 euro per kind kwijt. Vindt 2 euro niet veel maar dat is naar ratio natuurlijk, bij onze opvang zijn andere ouders ook echt gul merk ik

één jaar geleden

Ik vond deze leuk om te trakteren. Komt op €0,67 cent per kind uit (zonder eenmalig een merkstift van €1 aan te schaffen). Misschien dat ik er dan nog iets bij doe, maar ik ben niet zo creatief 🙈

één jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik vond deze leuk om te trakteren. Komt op €0,67 cent per kind uit (zonder ...
Die zijn super leuk!

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Ik had vorig jaar een vinger poppetje gegeven op een lange vinger. Volgens ...
Heb je die nog ingepakt in cellofaanfolie oid? Ik wil ook zoiets doen, maar denk dat t snel oud word

één jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik vond deze leuk om te trakteren. Komt op €0,67 cent per kind uit (zonder ...
Hoe heb jij deze gemaakt? Ze zijn zo leuk!

één jaar geleden

Reactie op Boysmom97

Hoe heb jij deze gemaakt? Ze zijn zo leuk!
Ik ben ook helemaal enthousiast. Op xippi.nl heb ik de wikkels gevonden, dan moet je het alleen nog zelf in elkaar zetten.

één jaar geleden

Reactie op Boysmom97

Hoe heb jij deze gemaakt? Ze zijn zo leuk!
Ik moet ze nog maken, ik haal dik papier en dan even puzzelen. Denk dat er bij deze nog iets onder zit, op Pinterest staat super veel voorbeelden, misschien ook wel uitleg, maar ik heb me nog niet goed verdiept erin verder…

één jaar geleden

Wij doen lekker 2x een halve meloen met allemaal soorten fruit. Wij komen ongeveer uit op 1.75 per kind (zitten die dag tot nu toe veel kindjes op de groep) en dat vind ik dikke prima. Kosten komen meer van de 🥝 en de mango haha

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Ik ben ook helemaal enthousiast. Op xippi.nl heb ik de wikkels gevonden, da ...
https://www.emmeke.nl/blogs/diy/diy-vrachtwagen-traktatie Heb ze gevonden. Hier kan je het patroon gratis downloaden!

één jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik moet ze nog maken, ik haal dik papier en dan even puzzelen. Denk dat er ...
https://www.emmeke.nl/blogs/diy/diy-vrachtwagen-traktatie Ik heb ze gevonden. Hier kan je het patroon gratis downloaden!

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Ik ben ook helemaal enthousiast. Op xippi.nl heb ik de wikkels gevonden, da ...
Bedankt voor de tip! Ik heb de vosjes bestelt want dat is zijn absolute favoriete knuffeltje 🥰