17 Reacties

één jaar geleden

Hier mn kleine gekkie die graag helpt met de was😝

één jaar geleden

Hier gaat het op Vinted. ☺️

één jaar geleden

Hoi, ik geef veel aan Stichting babyspullen, dat initiatief zit in Noord Holland. Wellicht ook zoiets in jouw omgeving? Sommige kleding bewaar ik, eerste pakje, kleding van opa en oma gekregen o.a., kan ik geen afscheid van nemen.

één jaar geleden

Vinted 😁

één jaar geleden

Ik heb het in dozen gedaan en bewaar ze! Maar we hebben nog een wens voor een 2e over een tijdje en als dat ook een meisje wordt komt t goed van pas! Daarna zal ik wsl wel wat gaan verkopen via vinted. Ga niet alles bewaren 🤣

één jaar geleden

Kleding welke ik echt leuk vind, bewaar ik, want we hebben nog wel de wens voor een tweede. Al het andere verkoop ik via Vinted of geef aan vrienden die het kunnen gebruiken. Ik heb geen groot huis, dus alles bewaren is geen optie 😂

één jaar geleden

Ons gezin is compleet dus hier geen noodzaak om dingen te bewaren. Wij doneren kleding, maar ook beddengoed, hydrofiele doeken en bijvoorbeeld knuffeltjes aan stichting babyspullen.

één jaar geleden

Ik ga der een plaid van laten maken. De kleertjes die we het fijnst vonden of een betekenis hebben worden dan daarvoor gebruikt. Wat we niet daarvoor gebruiken doneren we

één jaar geleden

Ik bewaar het omdat er een wens is voor een 2e kindje. Wat hij nu echt niet gedragen heeft omdat het niet onze smaak was heb ik of verkocht/kledingcontainer gedaan. Mocht het ons gegund zijn en ik zou zwanger raken dan ga ik alles uitzoeken en bekijken wat ik precies hou

één jaar geleden

kan er nog geen afscheid van nemen 👀 heb wel een hele riedel aan een vriendin gegeven die net een kindje heeft gekregen

één jaar geleden

Ik doneer heel veel, bijvoorbeeld bij het CB bij ons kun je dat doen. En mooie kleding gaat op Vinted. Bij ons komt er geen tweede dus we gaan het ook niet bewaren. Al zijn er wel een paar kledingstukken die ik heel bijzonder vind die ik wel bewaar voor als m’n dochter misschien zelf ook een dochter krijgt.

één jaar geleden

Vinted!😅

één jaar geleden

Hier een deel bewaard mocht er in de toekomst een 2e meisje komen. Een deel op vinted en wat afgedragen/mindere kwaliteit is in van die zakken naar een goed doel.

één jaar geleden

Reactie op Etaner1985

Hoi, ik geef veel aan Stichting babyspullen, dat initiatief zit in Noord Ho ...
Stichting babyspullen heeft inzamelpunten in het hele land! Ik heb laatst nog twee zakken gedoneerd. Heel goed doel 🙂 Sommige dingen verkoop ik op Vinted maar het meeste doneren we.

één jaar geleden

Alle mooie, goede kledij bewaar ik. En de rest geef ik aan een goed doel hier in de buurt! 😀

één jaar geleden

Vinted 😊

één jaar geleden

In eerste instantie bewaren wij het voor een eventuele tweede. Als ik dalijk zeker weet dat het niet meer nodig is, ga ik sorteren: een deel houden voor de sentimentele waarde, en de rest verkopen/aan goede doel geven.