23 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een puzzeltje van een pinguïn, een trekdier olifant en een muziekboekje. Meer hoeft op dit moment niet, want we vieren het ook met beide oma’s dus daar krijgt hij ook cadeautjes

één jaar geleden

Ik denk dat wij een poging gaan doen om aan te houden: -iets wat hij graag wil (zal die nu nog niet kunnen vertellen dus dit jaar beslis ik dat haha) - iets wat hij nodig heeft (kan iets van leerzaam speelgoed zijn maar ook bestek nieuwe beker nieuwe tas noem maar op) - iets wat hij aan kan (sloffen/handschoenen/muts/pyama etc) - een mooi boek om samen te lezen Wij vinden het persoonlijk niet nodig om oneindig veel cadeaus te geven rond de feestdagen. Vinden het dan leuker om tussendoor nog eens wat te geven door het jaar heen 😊

één jaar geleden

Ik heb een puzzeltje van een pinguïn, een trekdier olifant en een muziekboe ...
Wij willen ook gewoon een paar kleine cadeautjes. Dacht ook aan een trekdier had 1 gezien van little dutch.

één jaar geleden

Reactie op Eline2811

Ik denk dat wij een poging gaan doen om aan te houden: -iets wat hij graag ...
Hier krijgt ze een paar cadeautjes, Maar zoek iets waar ze iets aan heeft. Van kan leren weet alleen niet wat haha. Een boek zat ik ook aan te denken

één jaar geleden

Wij zijn Zoef Zoef dieren aan het sparen! Ze vind het tot nu toe erg leuk. De diertjes zijn ook niet zo duur dus perfecte cadeautjes! 🎁

één jaar geleden

Ik heb de tomy verrassingseieren besteld op aanraden van een vriendin, een trekfiguurtje en een boekje.

één jaar geleden

Smartmax zou ook een idee kunnen zijn, ze hebben een aantal sets die geschikt zijn vanaf 1 jaar. Het is veilig magnetisch constructiespeelgoed, mijn zoontje begint nu echt al bewust dingetjes vast te klikken

één jaar geleden

Trekfiguur is hier een hit! Verder vingerverf, vormenstoof, doosjes waar iets in en uit kan

één jaar geleden

De gele bus van little people is hier favoriet! Ze kan ermee rijden en er kan ook nog eens van alles in gestopt geworden (dat is helemaal fantastisch 🎉).

één jaar geleden

Hoe doen jullie dat dan met schoencadeautjes? Ik vind dat nog veel lastiger voor onze jonge dame...

één jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Hoe doen jullie dat dan met schoencadeautjes? Ik vind dat nog veel lastiger ...
my first kleurpotloden heb ik gekocht. Leuk geprijsd voor een schoencadeautje!

één jaar geleden

Stapelstein. Duurder kado, maar wel iets waar kindjes jarenlang plezier van gaan hebben ipv dat het echt leeftijdsgebonden is. Dus dat vind ik de investering waard. Verder een ballenbak, wobbel, klimrekje? Voor als je een iets groter kado zoekt

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

my first kleurpotloden heb ik gekocht. Leuk geprijsd voor een schoencadeaut ...
My first stiften zijn hier ook een succes. Gisteren papieren schoentjes geknutseld met buurmeisje en Ben. Volgende week komt mijn moeder oppassen en voor Sint spelen voor beide 🤣🥰.

één jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Hoe doen jullie dat dan met schoencadeautjes? Ik vind dat nog veel lastiger ...
Ik heb gewoon een stapel leuke cadeautjes gekocht en random sint en kerst ingepakt en dan krijgt hij om de paar dagen (bij voorkeur als ik de dag erna vrij ben) een cadeautje zodat hij er direct mee kan spelen. Ik heb bijvoorbeeld nijntje speelt verstoppertje erbij zitten. Nu al zin in 🥰🥰.

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Wij zijn Zoef Zoef dieren aan het sparen! Ze vind het tot nu toe erg leuk. ...
Mag ik vragen wat zo.n zoef zoef diertje kan?

één jaar geleden

Reactie op manon52431

Ik heb de tomy verrassingseieren besteld op aanraden van een vriendin, een ...
Ziet er leuk uit, Even een verlanglijstje gedaan haha

één jaar geleden

Reactie op manon52431

Smartmax zou ook een idee kunnen zijn, ze hebben een aantal sets die geschi ...
Dat ziet er ook leuk uit, Vind het fijn dat ze speelgoed heeft waarvan ze kan leren. Heel erg leuk dit

één jaar geleden

Reactie op wave

Trekfiguur is hier een hit! Verder vingerverf, vormenstoof, doosjes waar ie ...
Trekfiguur heb ik ook aan gedacht. Ooh das ook leuk vingerverf

één jaar geleden

Reactie op Marloess-

De gele bus van little people is hier favoriet! Ze kan ermee rijden en er k ...
Leuk idee, Ik ben indd op zoek naar iets van een auto. Aangezien ze laatst bij de huisarts heel leuk speelde met een auto. Deze ziet er leuk uit.

één jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Hoe doen jullie dat dan met schoencadeautjes? Ik vind dat nog veel lastiger ...
Ik heb bij de kruidvat 2 kleine cadeautjes gekocht voor in bad. Gewoon voor de leuk. 3 bootjes en van die bekers met gaatjes erin. Is nieuw. Huismerk van kruidvat