28 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ik heb geen tussendeuren 😉(alleen naar de werkkamer) hij heeft heerlijk ve ...
Hihi. Heerlijk deze momentjes van onze kleine doerakjes, mogen nog vele van zulke komen wat mij betreft. Weet je wat je eens zou moeten proberen? Mits hij nog niet los loopt. Hem in een zwemband in een peuterbadje zetten met ongeveer 45 cm water. Ben gaat dan spontaan aan de wandel (rennen). Helaas kan ik geen filmpjes delen maar zal een foto ervan delen. Mijn vriend zou zeggen, lekker laten gaan en daar leert hij van 😅. Mijn vriend had vanmorgen zo'n WTF momentje. Hij en Ben lagen alleen op het grote bed, ik was even een ijspack halen omdat Ben in mijn vriend zijn oog geschopt had (dat krijg je met stoeien op bed 😆), mijn vriend kreeg toen dus ook de daar leer je van terug 😛. Was meneertje aan mijn kant zelfstandig van het bed afgeklommen (54cm hoogte, 180cm breed) langs de bedrand gestapt over zijn matrasje, de door hemzelf uit mijn kasten getrokken kleding, een extra groot bedlaken (was vannacht frisser dan gedacht dus dekbed er maar weer op) en vast nog wel meer wat meneer gisterenavond uit de kasten getrokken heeft terug naar mijn vriend zijn kant om daar vrolijk en blij papa een knuffel te gaan brengen 🤣. Kom ik terug boven en zie Ben trots naast het bed zitten te lachen. Dus mijn vriend vertelde dit. Hebben er even flink om gelachen en Ben een dikke knuffel gegeven met een luide knappe jongen en klappen. Dan wordt die kleine altijd zo trots op zichzelf 🥰.

2 jaar geleden

Mevrouw die met 10 maanden met 1 hand overal gaat staan en langs de meubels begint te lopen 😍😍

2 jaar geleden

Vanochtend heeft Mink het glas van 1 van onze 3 salontafeltjes in tweeën geslagen met een sambabal 🤣😱🙄. Even later gebruikte hij een zelfde tafeltje als een soort rolator om door de kamer te wandelen: trots!

2 jaar geleden

Trots dat ze in 1 week tijd kruipt, optrekt aan alles en t liefst de hele dag wilt staan. Sowieso ben ik trots op mijn lieve (kleine) meisje in alles wat ze doet. Ze is zooo sociaal, lacht en zwaait naar iedereen, brabbelt de hele dag door. En ik kan zo genieten als ze zo lief aan t spelen is. Wat gaat het allemaal snel zeg 🥹

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Hihi. Heerlijk deze momentjes van onze kleine doerakjes, mogen nog vele van ...
Ja, dat van die zwemband in het peuterbad is bekend. Hij sjeest het hele bad door 😂 moet je wel even andere baby's aan de kant halen 🙄 Leuk hè, die aapjes 😂 ons bed is 80cm hoog daar komt hij niet zelfstandig op. 🤷

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ja, dat van die zwemband in het peuterbad is bekend. Hij sjeest het hele ba ...
Hihi grappig hé 😅. Op bed komen lukt Ben ook nog niet, al zoekt hij al naar voorwerpen waar hij op kan klimmen om er zo wel op te kunnen klimmen.

2 jaar geleden

Ondanks dat mevrouw vandaag besloot heel erg ziek te zijn (40 graden plus, niet willen eten aan vast voedsel en wel gelukkig heel veel water gedronken) is mevrouw gaan knuffelen (en slepen) met de kat. Normaal is t aan z'n staart trekken, z'n pels pakken en dan hem ontharen 😂 of aan de poten proberen te trekken. Onze kater elmo vind t prima 🙈 en komt iedere ochtend altijd even hoi zeggen bij Maud maar knuffelen was nog niet hun ding tot vandaag. Ik hoor die kat keihard spinnen en denk hmm ik knuffel m toch echt niet maar toen zag ik haar met hem knuffelen 🥰 💕 ik te schattig helaas geen foto van t moment wel van gister dat ze ff hoi kwam zeggen tegen m hihi