10 Reacties

2 jaar geleden

Havermout in een washandje dicht maken met elastiekje en in bad dompelen tot water wit is van kleur. Daar lekker in badderen. Heeft hier wonderen verricht bij mijn 2 oudsten. Hiervan drogen de pokken uit en geneest het sneller

2 jaar geleden

Reactie op Danielle2710

Havermout in een washandje dicht maken met elastiekje en in bad dompelen to ...
Heb ik al geprobeerd. Het helpt wel iets maar hij blijft jeuken

2 jaar geleden

Reactie op froukt

Heb ik al geprobeerd. Het helpt wel iets maar hij blijft jeuken
Ik stopte de oudste hier een aantal keer per dag mee in bad en zo lang mogelijk. Lekkere weer komt er nu aan, badje buiten met havermout en lekker veel laten dobberen

2 jaar geleden

Of waterpokken schuim van KidsClan. Dat hielp hier ook echt goed. In de koelkast zetten en verkoelt super. Als ze wakker werd en we smeerde dit erop zag je in haar gezichtje dat de jeuk wegtrok

2 jaar geleden

Wij hebben een speciale tube gekocht bij de drogisterij dat werkte hier perfect

2 jaar geleden

Deze hebben we gehaald bij de Etos

2 jaar geleden

Geef je borstvoeding? Dan kan een melkbadje ook heel prettig zijn, afgewisseld de havermoutbadjes. Havermout droogt het in en borstvoeding bevordert het genezingsproces en kan ontstekingen door open krabben voorkomen en tegengaan

2 jaar geleden

Reactie op pandabeertjex

Deze hebben we gehaald bij de Etos
Deze hielp bij ons ook perfect, dit in combinatie met 2x per dag een havermout badje om het te verzachten

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Deze hielp bij ons ook perfect, dit in combinatie met 2x per dag een haverm ...
Ja dat deden wij ook haha

2 jaar geleden

Bij ons hielp kidsclin mouse enorm goed tegen de jeuk. En een havermout badje. Maar dit niet te vaak want anders drogen de pokken te snel uit, wat meer jeuk veroorzaakt. Veel sterkt