13 Reacties

één jaar geleden

Op de foto kan je het niet zo goed zien. Bij mijn zoontje begon het met een paar vlekjes en daarna zag ik echt dat er vocht in kwam. Binnen paar dagen zat hij helemaal vol. Zou het even in de gaten houden of het er meer worden. Ze gaan volgens mij over het algemeen niet binnen paar uurtjes open en dicht, tenzij je krabbelt.

één jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Op de foto kan je het niet zo goed zien. Bij mijn zoontje begon het met een ...
Dankjewel voor je reactie! Ik zal het even in de gate houden

één jaar geleden

Ik denk dat ze met waterpokken toch eerder nog koorts erbij krijgen of al.hebben gehad.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ik denk dat ze met waterpokken toch eerder nog koorts erbij krijgen of al.h ...
Ah oke heeft ze gelukkig niet gehad en gisteren avond een mug niet weg kunnen krijgen dus daarom hoop ik maar dat het muggenbultjes zijn😂

één jaar geleden

Reactie op Bussra95

Ah oke heeft ze gelukkig niet gehad en gisteren avond een mug niet weg kunn ...
Mijn zoontje kreeg het twee weken geleden op vakantie en heeft daarvoor en daarna geen koorts gehad. Hopelijk inderdaad voor jou muggenbultjes haha

één jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Mijn zoontje kreeg het twee weken geleden op vakantie en heeft daarvoor en ...
Ja haha laten we het daarop hopen😂

één jaar geleden

Reactie op Bussra95

Ah oke heeft ze gelukkig niet gehad en gisteren avond een mug niet weg kunn ...
Oh okee dan zou ik daar vanuit gaan. En anders weinig aan te doen. Mijn dochter heeft pas waterpokken gehad. De dagen ervoor had ze koorts voelde ze erg warm aan. Toen het eenmaal doorkwam viel het eigelijk wel mee. Ze hoefde niet te krabben en het was binnen een week weg. Ze heeft gelukkig wel genoeg gehad zodat ze het later niet weer krijgt. Dus ze hoeven er ook niet extreem last van te hebben.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oh okee dan zou ik daar vanuit gaan. En anders weinig aan te doen. Mijn doc ...
Wist zelf niet dat de hoeveelheid van de pokjes ook invloed kon hebben om het weer te krijgen. Mijn zoontje heeft twee dagen vooral echt last gehad van jeuk en hij had geen eetlust.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oh okee dan zou ik daar vanuit gaan. En anders weinig aan te doen. Mijn doc ...
Ah oke fijn dat het bij jullie meeviel! Met het warme weer is het ook niet fijn denk ik🫠

één jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Wist zelf niet dat de hoeveelheid van de pokjes ook invloed kon hebben om h ...
Ja hier dus niet echt jeuk althans kon ik niks van merken eten ging wel iets minder maar ik had heftiger verwacht. Ja dat blijkt dus zo sommige die hebben dan net niet goed genoeg gehad zodat ze later alsnog weer kunnen krijgen. Dus beter te 🤭

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja hier dus niet echt jeuk althans kon ik niks van merken eten ging wel iet ...
Tegen mij werd gezegd als ze boven de 1 jaar waterpokken krijgen ongeacht hoe erg krijgen ze het niet meer, mijn zoontje had het niet heel erg dus hopen dat hij het niet nog eens krijgt

één jaar geleden

Mijn ervaring was dat binnen 24 uur hij heel veel bultjes had, en de eerste al gesprongen waren. Dus ik denk dan eerder muggenbultjes!

één jaar geleden

Hier inderdaad eerst koorts. En de bultjes starten op het lijf en hoofd. Ledematen vallen in verhouding mee. Mijn dochter had horrrorwaterpokken echt. Meer dan 200, het was vreselijk, zo zielig. Dus met 4 bultjes waarvan vooral op ledematen, dat zijn echt muggenbeten.