21 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij begonnen om 10.00 uur in de ochtend de weeën, hele dag weeën gehad en s’middags ineens 1,5 uur niks. Ik dacht ook dat dat het dan was en er niks ging doorzetten. Maar na die 1,5 uur werden ze ineens heftiger en kwamen ze dichter op elkaar. S’avonds om 19.00 uur 3cm ontsluiting, om 21.40 vliezen gebroken en om 23.25 is onze dochter geboren. Zegt niks dus!

4 jaar geleden

Reactie op helloyou

Bij mij begonnen om 10.00 uur in de ochtend de weeën, hele dag weeën gehad ...
Dank voor je reactie! Bij mij zijn ze helaas nog niet teruggekomen maar ik wacht dan geduldig af!🤗

4 jaar geleden

Ik heb die latente fase al de hele dag, spannend hè! Ik hoop dat het niet ook stopt. Hoop dat het snel doorzet voor je, pak lekker je rust nu het kan. Kan nooit meer heel lang duren!

4 jaar geleden

Reactie op irene31

Ik heb die latente fase al de hele dag, spannend hè! Ik hoop dat het niet o ...
Wat ontzettend spannend voor jou ook! Hoe frequent heb je nu weeën? Hopelijk zet het door en kunnen we snel onze kleintjes verwelkomen😍 Ik ga vanavond proberen lekker vroeg te slapen, mocht het nodig zijn dan ben ik enigszins opgeladen🙊 lukt het voor jou om tussen de weeën door je rust te pakken?

4 jaar geleden

Reactie op stephanie94

Dank voor je reactie! Bij mij zijn ze helaas nog niet teruggekomen maar ik ...
Zal vast niet lang meer duren! Heel veel succes, je kan dit! 💪🏼

4 jaar geleden

Reactie op helloyou

Zal vast niet lang meer duren! Heel veel succes, je kan dit! 💪🏼
Thank you meid! De weeën zijn weer teruggekomen nadat ik een dutje deed aan het einde van de middag, komen nog wel heel onregelmatig maar lijken steeds heviger te worden dus hoop op het beste!🤗

4 jaar geleden

Reactie op stephanie94

Thank you meid! De weeën zijn weer teruggekomen nadat ik een dutje deed aan ...
Oh zo spannend

4 jaar geleden

Reactie op stephanie94

Thank you meid! De weeën zijn weer teruggekomen nadat ik een dutje deed aan ...
Wat spannend! Toch nog terug gekomen dus. Ik ben erg benieuwd of het doorgezet heeft!

4 jaar geleden

Reactie op helloyou

Wat spannend! Toch nog terug gekomen dus. Ik ben erg benieuwd of het doorge ...
Helaas niet… Vanochtend waren ze echt hevig, moeten wegpuffen en kwamen elke 6-7 min. Daarna toch weer afgezwakt toen ik wat bij probeerde te slapen… Ik heb vandaag de verloskundige gesproken en zij vertelde mij dat ik ws nog in de transformatiefase zit van voorweeën naar ontsluitingsweeën… en dit zelfs nog een week kan duren🥺 dus ben nu wel een beetje gedemotiveerd, vanochtend was al fors pijnlijk dus ben benieuwd wat er nog komen gaat. Maar dan lees ik weer een berichtje op Instagram dat iemand haar dochtertje heeft verloren tijdens de zwangerschap😣😖 en dan denk ik: waar maak ik mij druk om, zolang het maar goed gaat met de kleine en zij gezond ter wereld kan komen heb ik niks te klagen!

4 jaar geleden

Ik heb 6 weken moeten wachten voordat het door ging zetten. Al die weken met 3cm ontsluiting gelopen. Uiteindelijk vliezen laten breken en toen kwamen de weeën eindelijk op gang

4 jaar geleden

Reactie op mpk21

Ik heb 6 weken moeten wachten voordat het door ging zetten. Al die weken me ...
6 weken is echt ontzettend lang😱 gelukkig dus wel met enig effect aangezien je ontsluiting had. Ben benieuwd of er bij mij wat meer op gang komt as woensdag als de vk mij zal strippen!

4 jaar geleden

Reactie op stephanie94

Helaas niet… Vanochtend waren ze echt hevig, moeten wegpuffen en kwamen elk ...
Het is ook even knop om zetten en door buffelen. Je hebt je kindje bijna in je armen. Dat is alles waard! Straks ben je alle pijn vergeten.

4 jaar geleden

Ik had vandaag ook 2 uur lang krampen maar daarna niks meer gevoeld. Werd opeens wel spannend….

4 jaar geleden

Reactie op stephanie94

Wat ontzettend spannend voor jou ook! Hoe frequent heb je nu weeën? Hopelij ...
En heeft het doorgezet? Bij mij was ze er vrijdagnacht om 23.46. Onze kleine Milou 😍

4 jaar geleden

Je kunt op youtube zoeken naar oefeningen: the Miles circuit, dat kan helpen om de latente fase korter te maken. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op stephanie94

6 weken is echt ontzettend lang😱 gelukkig dus wel met enig effect aangezie ...
Aan het begin had het effect inderdaad maar helaas stopte het dus. Zes weken is zeker onwijs lang… uiteindelijk is het gewoon wachten….

4 jaar geleden

Reactie op Mimi Oktober

Ik had vandaag ook 2 uur lang krampen maar daarna niks meer gevoeld. Werd o ...
Ahh spannend! Hoe is het afgelopen?

4 jaar geleden

Reactie op irene31

En heeft het doorgezet? Bij mij was ze er vrijdagnacht om 23.46. Onze klein ...
Van harte gefeliciteerd!😍 wat fijn dat het heeft doorgezet, nu kan je eindelijk lekker genieten van je kleine meid! Helaas heeft het vrijdag niet doorgezet, toen zaterdagochtend weer begonnen en de hele dag onregelmatige weeën gehad en sinds zaterdagavond ook rugweeën erbij die nu op de voorgrond staan. Ik heb nu iedere 4-9 minuten wel een wee, maar de intensiteit neemt nog niet echt toe en kan heel erg wisselen. Slaap hierdoor maar steeds een kwartier/half uurtje🥺 het is afwachten…

4 jaar geleden

Je kunt op youtube zoeken naar oefeningen: the Miles circuit, dat kan helpe ...
Thanks, ik ga het opzoeken!🤗

4 jaar geleden

Reactie op stephanie94

Van harte gefeliciteerd!😍 wat fijn dat het heeft doorgezet, nu kan je eind ...
Bedankt! Jij veel sterkte met de laatste loodjes dan, klinkt alsof je bijna ook kan genieten van je kindje 😘