8 Reacties

2 jaar geleden

Slaap regressie van 1 jaar ben ik bang.. het is aan jou hoe je dit aan wil vliegen. Het gaat weer voorbij!

2 jaar geleden

Misschien heeft ze het koud waardoor ze wakker wordt. Of heeft ze dorst en kan je eerst water geven. Of ze slaapt overdag te veel. Kan van alles zijn. Mijn dochter is van 5 september 2021 en wordt 1 keer wakker rond 5 uur. Ze krijgt dan een klein flesje en slaapt weer verder.

2 jaar geleden

Komt ze wel voor een fles? Misschien heeft ze het koud, heeft ze een droom gehad of last van slaapregressie. Persoonlijk zou ik niet toevoegen aan een fles. Als ze gewoon overdag goed eet/drink en altijd door sliep, heeft ze dus eigenlijk geen fles nodig.

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Komt ze wel voor een fles? Misschien heeft ze het koud, heeft ze een droom ...
Ze drinkt haar flessen wel op als ik haar melk fles geef..

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Misschien heeft ze het koud waardoor ze wakker wordt. Of heeft ze dorst en ...
Ze slaapt in de ochtend 3 kwartier en en in de middag 1 uur a 1/5 uur. Soms korter. Ik geef haar ook eerst water maar dan komt ze toch wel weer na een half uur..

2 jaar geleden

Reactie op escd_

Ze drinkt haar flessen wel op als ik haar melk fles geef..
Ja misschien, omdat je het geeft denk ze oké? Ik denk dat ik m’n dochter wel heel de dag fles kan geven. Zal ze het ook opdrinken, maar niet nodig! Maar jij kent je kindje het beste. Maar je moet de fles ook weer afbouwen

2 jaar geleden

Hadden wij ook, ze zat in een groeispurt en had het even nodig. Na een week of twee/drie was het bij ons weer voorbij.

2 jaar geleden

Het hoort erbij allemaal bij. Zoontje wordt soms ook een aantal nachten wakker en wil dan niks anders dan aan de borst drinken. Terwijl hij overdag genoeg eet en drinkt. Is een fase en gaat vanzelf weer over.