4 Reacties

één jaar geleden

Zeker herkenbaar. Ik haal hem over met liets eten in de auto. Want vaak heeft hij na een uitje toch honger. Daarbij geef ik duidelijk aan nog 1 keer glijden en dan naar de auto. Glijden maar en naar de auto. Jaaa naar de auto, kom hapje eten in de auto. Vaak gaat het dan wel

één jaar geleden

Hier ook elke keer dikke tranen. Ik leg haar dan uit dat we iets anders gaan doen en benoem haar gevoel en dat ik het begrijp. Ik weet niet of het altijd helpt maar ik hou vol. Denk dat het ook een beetje bij de leeftijd hoort helaas

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Meer dat hij de totaal andere kant op gaat en als ik dan zeg nee, de auto dan gaat hij dramatisch huilend op de grond liggen. Ik til hem dan altijd op en neem hem mee. Ik besluit dat we naar de auto gaan, dus we gaan ook. Meestal is het bij/in de auto weer helemaal oké. Iets met net kunnen lopen en een eigen wil🤨🙄.

één jaar geleden

Teleurstelling hoort er, vrees ik, bij als je stopt met iets leuks. Ik bereid wel altijd voor: nog 1 keer glijden en dan gaan we dag zwaaien naar de glijbaan. Dan weet ze dat we gaan en dan wordt het object in kwestie vaak uitgebreid uitgezwaaid. Het werkt natuurlijk niet altijd, dus dan is het een kwestie van huilend meenemen en zo snel mogelijk proberen af te leiden.