18 Reacties

één jaar geleden

Ik ben zeker geen deskundige haha. Alleen wat betreft m'n kids, huilen ze echt hysterisch bij verlatingsangst. Ik denk dus idd eerder de slaapregressie. Misschien savonds wat eerder naar bed? Ik doe soms al 18.15 en dan slapen ze tot net zo laat als anders de volgende dag. En hopenlijk gaat het middagdutje snel weer goed 🙈 misschien even flink uit putten van te voren haha. Succes!

één jaar geleden

18 maanden slaapregressie zou goed kunnen! Misschien in combinatie met sprong 10?

één jaar geleden

Reactie op RLY

Ik ben zeker geen deskundige haha. Alleen wat betreft m'n kids, huilen ze e ...
Oh dankjewel voor de tip. Nee dan is het waarschijnlijk geen verlatingsangst..

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

18 maanden slaapregressie zou goed kunnen! Misschien in combinatie met spro ...
Hopelijk een fase dat weer snel weer voorbij is.. sprong 10 nog niet aan gedacht. Dat zal t wel zijn

één jaar geleden

Reactie op September21Baby

Hopelijk een fase dat weer snel weer voorbij is.. sprong 10 nog niet aan ge ...
Succes! Wel fijn dat ze niet gaat huilen in bed. Dutje blijven aanbieden en hopelijk pakt ze het snel weer op.

één jaar geleden

Hoe gaat het nu met het middagslaapje?

één jaar geleden

Reactie op RLY

Hoe gaat het nu met het middagslaapje?
Gisteren sliep ze na 1 uur. Maar vandaag weer raak hoor.. Al vanaf 12.30 uur bezig en ze slaapt weer niet. Gecheckt of ze heeft gepoept maar niet t geval.. geen idee wat het is. Wordt er wel een beetje moe van... Ze is weer niet aan het huilen maar slaapt ook niet.. Alle tips zijn welkom.. Ik wacht nog even en haal haar uit bed. En om 18.30uur naar bed brengen.

één jaar geleden

Wat een krullen 😍

één jaar geleden

Reactie op wave

Wat een krullen 😍
Ah dankjewel 🥰

één jaar geleden

Reactie op September21Baby

Gisteren sliep ze na 1 uur. Maar vandaag weer raak hoor.. Al vanaf 12.30 uu ...
Ze is om 15.30 uur in slaap gevallen uiteindelijk. Tijdstip wanneer ze zou wakker worden is ze gaan slapen.🥲🥲

één jaar geleden

Hier een mega goede slaper overdag, smiddags vaak 2 a 3 u. Opeens sinds 2 dagen slaapt ze of maximaal 45minutrn of niet. Denk weer fase/slaapregressie of iets.

één jaar geleden

Zal zeker ook de leeftijd zijn. Zolang ze niet hysterisch aan het krijsen is komt ze wel tot rust lijkt me. Niet teveel zorgen om maken en komt vanzelf wel weer goed :)

één jaar geleden

Hier ook afgelopen 3 weken gedoe met middagdutje. Overwoog ook al om een topic te openen 😁 Mijn dochter heeft altijd goed geslapen. Wakker wegleggen, en zelf in slaap vallen. Dat gaat niet meer, zofra ik haar los laat gaat ze hysterisch huilen, nu overgegeven aan naast haar liggen in ons bed en dan valt ze na een uur in slaap. Vermoed opk sprong 10 en slaapregressie, hopelijk over een paar dagen weer terug naar normaal 🙌

één jaar geleden

Hier drama alweer.. Al 3 dagen achterelkaar geen dutje gedaan. En wakkertijd van 12 uur bijna. Het is niet te geloven en ik word er helemaal gestresst van. Ze slaapt gewoon niet.

één jaar geleden

Ik heb ooit eens gelezen dat kindjes na een bepaalde leeftijd wakkerder worden en energie krijgen van melk. Dus kan het zijn dat ze juist een op pepper krijgt van dat flesje melk? Misschien kan je de melk bij de lunch geven tussen half 12 en 12 en dan om 13:00 naar bed en dan een paar slokjes thee of niks.

één jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Ik heb ooit eens gelezen dat kindjes na een bepaalde leeftijd wakkerder wor ...
Ga ik proberen dankjewel.

één jaar geleden

Misschien helpt het om in de ochtend iets erg actiefs te doen? Hier is ze echt een halve middag in coma als we hebben gezwommen in de ochtend bijvoorbeeld. Van buitenlucht wordt ze hier ook extra snel moe. Wil hiermee niet zeggen dat je te weinig onderneemt natuurlijk, maar kan misschien net dat zetje naar wel slapen geven? Hoop ik dan ;) hier helpt het

één jaar geleden

Reactie op Pippa_

Misschien helpt het om in de ochtend iets erg actiefs te doen? Hier is ze e ...
Dankjewel voor je tip. Ik probeer inderdaad elke ochtend iets actiefs te doen. Lukt niet altijd maar dan gaat ze in de tuin spelen. Dus wel ieder ochtend frisse lucht..