5 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter was tussen de de 9 en 11 maanden afspraak bij het consultatiebureau ook maar 200 gram aangekomen, waardoor haar lijntje was afgebogen naar de -1 lijn. Volgens hen kwam dit ook omdat ze veel meer was gaan bewegen (kruipen, optrekken, altijd in de weer). Ze maakten zich dan ook geen zorgen. Ik kreeg de tip om wat meer vet te geven, bijvoorbeeld volle melk in plaats van halfvolle melk (nu ze 1 jaar is dan), roomboter op brood, als toetje bijvoorbeeld Griekse yoghurt. Verder mocht ik ook gewoon haar volgen, lustte ze nog wel een boterhammetje o.i.d., lekker laten eten. Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

2 jaar geleden

Reactie op E.D

Onze dochter was tussen de de 9 en 11 maanden afspraak bij het consultatieb ...
Dankjewel die tips ga ik in ieder geval gebruiken. Ik maak me verder niet veel zorgen, maar 100 gram is dan zo weinig 🤐 Heb net dus al roomboter gehaald, volle kwark, avocado. Hij is gek op z’n avondeten en op z’n pap, maar brood is niet zijn favoriete lunch dus dat is weleens lastig. 😄

2 jaar geleden

Reactie op Aardbeien1989

Dankjewel die tips ga ik in ieder geval gebruiken. Ik maak me verder niet v ...
Misschien eens bananenpannenkoekjes of iets dergelijks proberen? Zijn ook hele makkelijke recepten van te vinden. Hier ook een succes!

2 jaar geleden

Mijn zoontje is op 13/09 1 geworden. 16 mei woog hij 9055 gram En 14 sept woog hij 10020 gram Dus ook niet veel gegroeid, maar bij cb zeiden ze dat dat prima is, vanwege meer vaste voeding etc en ze bewegen nu veel.

2 jaar geleden

Wij zien ook dat de kilo’s nu niet zo snel meer omhoog gaan. Ons dametje loopt nu ong een maandje. En je ziet het babyvet eraf gaan. Wij letten er wel op dat zij genoeg eet maar bewegen doet ze ook heel wat!