9 Reacties

één jaar geleden

Ik lees even mee. Daar zitten we met mn dochter ook vaak mee. Soms lukken 2 slaapjes nog wel. Maar meestal is het maar eentje. Vandaag was het van half 12 tot 13 uur slapen. En dan is de tijd tot s'avonds slapen wel lang. Nou zit ze wel midden in sprong. Dus alles is verkeerd op dit moment.🙈

één jaar geleden

Hier ook de laatste dagen een rommeltje! Ochtendslaapje wordt vaak geweigerd en breng ze dan om 12.15. Soms alweer naar een uur wakker 🤯.. willen dan echt niet meer slapen.. Ook in de nacht weer wat vaker wakker. Wel in sprong 9 en doorkomende kiezen.. Maar heb geen oplossing gevonden haha. Overal staat met 1 slaapje echt zorgen dat als het slaapje maar een uur duurt dat je deze verlengt, anders is het te weinig. Ehhhh ja hoe dan 🤷🏼‍♀️🤣

één jaar geleden

Wij hadden dit ook een tijdje met ons zoontje. Uiteindelijk werkte het rekken het best. Hij doet nu al 2 maanden nog maar 1 slaapje van 2 tot 3 uurtjes.

één jaar geleden

Wij hebben exact hetzelfde. Mijn zoontje van 14 maanden. Wilt nog in de voormiddag slapen. Als ik hem laat slapen in de voormiddag. Wilt hij geen middagdutje meer doen. Ik krijg hem ook niet wakker gerokken tot de middag voor maar 1 slaapje. Heb het ochtendslaapje zelfs al ingekort ma niks helpt. Momenteel slaapt hij ma 30min.-3 kwartiertjes per dag. Leg hem wel altijd in bed voor een 2e dutje maar blijft hij spelen en uiteindelijk wenen 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Mijn zoontje mag van mij niet langer dan 1 / 1.5 uur slapen overdag anders is 't snachts gedonder. En hij doet het er goed op, vrolijk en slaapt goed. :) Soms ligt hij er rond half 12 in, soms pas om 1 uur. Het ene kindje heeft nou eenmaal meer slaap nodig en de ander wat minder. :) Als hij het goed doet en geen problemen heeft met de nachten zou ik het lekker zo laten. :)

één jaar geleden

En 15 minuutjes in de ochtend een idee en dan rond 1330 weer even tot 15? ☺️ dan is er toch wat gerust, maar voldoende slaapschuld over voor de middagslaap.

één jaar geleden

Reactie op marie2211

En 15 minuutjes in de ochtend een idee en dan rond 1330 weer even tot 15? ☺ ...
Het is even zoeken wat hij nodig heeft per dag. Gisteren hebben ze hem bij de opvang wakker gehouden en heeft hij 2 uur geslapen. Vandaag gingen we naar de efteling en heeft hij zowel op de heen- als terugweg in de auto geslapen. Wel lief dat je meedenkt en tips geeft ☺️

één jaar geleden

Hier vandaag ochtenddutje geweigerd en toen in de middag 15!!! minuten 🥲 weet het niet meer hoor wat wijsheid is ..

één jaar geleden

Mijn dochter heeft dit een tijdje gehad. Ik legde haar vaak dan juist vroeg in de ochtend in bed. Echt rond 9uur. Nog voor ik fruit gaf dan werd ze vanzelf omdat ze wat trek had wel na 1uurtje wakker. En dan legde ik haar echt pas eind van de dag er weer in rond half 3 3uur of iets later dit ging prima zolang het niet na half 5 werd. Nu ineens houd ze het vol van 07.30 tot 12.45