6 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk dat heel veel normaal is :) onze dochter is juist vrij veel wakker. Altijd al geweest. Nu slaapt ze wel iets beter maar nog steeds kort. Wakker rond 6.30 Dutje van 9 tot 10.30 Dutje van 13 tot 14.30 Rond 19u naar bed. Vaak is haar middagdut later. Soms gaat ze later naar bed.

2 jaar geleden

Wow wat een heerlijke slaper. Geniet ervan! Zolang hij goed eet, poept/plast, groeit en vrolijk is zou ik me geen zorgen maken. Je kan het altijd ff checken bij het cb als je twijfelt. Hier gaat het wel anders 🙈. Tegen 6.00 a 7.00 wakker Tegen 9.00 a 10.00 slapen. Wisselt van 20 minuten tot 2 uur (meestal ca 1 a 1,5 uur) Wakker tot een uur of 15.00 Een slaapje dat wisselt van 20 min tot 1,5 uur Tegen 19.00 naar bed Daarna rond 20.30 voeding en verder slapen Tegen 22.00 voeding en verder slapen Tegen 0.00 voeding en verder slapen Tegen 2 a 3 uur wakker en poepen/spoken. (Gister een keer niet, dus voor ons een topnacht 😂) Tegen 4.30 weer honger En dan is het weer 6 a 7 uur en wakker. Verder wel een megavrolijk kindje, ook als ze weinig slaapt, dus zeker niks te klagen hoor!

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Wow wat een heerlijke slaper. Geniet ervan! Zolang hij goed eet, poept/plas ...
Woow intensief wel

2 jaar geleden

Ons meisje is van 2 september en slaapt van 8:30 tot 11:00 12:30 tot 15:00 16:30 tot 18:00 19:30 tot 07:00 Soms wordt ze iets eerder wakker maar meestal wakker maken

2 jaar geleden

Poeh lekker hoor, zou mij idd niet te druk maken. Hier wel veel wakker. Slaap van 8-6 en overdag nog ongeveer 3 uur slaap verdeeld over 2-3 slaapjes

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Wow wat een heerlijke slaper. Geniet ervan! Zolang hij goed eet, poept/plas ...
Heftig! Komt jullie kleintje nog in de nacht zelf? Hier een dame die graag wisselt van ritme. Tussen 6 en 7 wakker Tussen 8.30 en 9 slapen meestal 45 min Rond 12 weer naar bed en dan n 1 max 2 uur slapen Rond 4 ff een powernap van max n half uur Om 7 lekker naar bed voor de nacht. Sinds we de fles van 11 en 3 uur afbouwen slaapt ze de nachten weer door🥰 Of mijn man moet er uit voor de brandweer of maakt net te veel lawaai om half 5 als hij vroege dienst heeft haha zoals vandaag