9 Reacties

één jaar geleden

Ik zou kdv zeker een bericht sturen of persoonlijk even een gesprek vragen. Ik heb m’n kindje eraf gehaald nadat dit soort dingen dus vaker voor kwamen. Kind klaagde ineens vaker over pijn aan z’n piemeltje. Had steeds vaker niet genoeg gegeten of gedronken etc. Dus uiteindelijk gestopt. Nu hebben we een super blij kind.. Heel veel sterkte en zorg alsjeblieft dat je je moedergevoel blijft volgen. Beterschap voor de lieverd ❤️‍🩹

één jaar geleden

Ik zou niet eens een bericht sturen maar de volgende ochtend gelijk bellen en de situatie uitleggen en ook wat de huisarts zei. Mogelijk is er een slechte overdracht geweest, je weet het niet en ze moeten dit wel weten.

één jaar geleden

Reactie op ROF

Ik zou niet eens een bericht sturen maar de volgende ochtend gelijk bellen ...
Ik ben ook meer van persoonlijke gesprekken, dus eens. Wel even nadenken of je hem dan wilt laten gaan die dag of dat je eerst probeert een gesprek te krijgen..

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Ik ben ook meer van persoonlijke gesprekken, dus eens. Wel even nadenken of ...
Ow das natuurlijk wel een ding. Onze zoon gaat niet elke dag dus daar heb ik niet aan gedacht. Als hij morgen weer moet dan kun je er samen met hem heen, de situatie even doorspreken en kijken hoe het voelt of je hem daar laat of niet. Het kan ook zijn dat hij dusdanig slecht in zijn vel zit dat het kdv misschien helemaal geen optie blijkt. Het doet echt veel zeer namelijk en het beste zou zijn om morgen zoveel mogelijk zonder luier te laten.

10 maanden geleden

Hij gaat gelukkig alleen de vrijdag maar ga maandag zeker bellen om verhaal te halen.

10 maanden geleden

Ik zou sowieso hierover bellen/gesprek aangaan. Is helemaal jou recht om te doen!! Lijkt me sterk dat hij ineens zo snel een wondje ontwikkeld dan moeten ze het inderdaad echt gezien hebben.

10 maanden geleden

Ik zou mail sturen en het ook tegen de begeleiding nog eens zeggen

10 maanden geleden

Reactie op Babymr

Hij gaat gelukkig alleen de vrijdag maar ga maandag zeker bellen om verhaal ...
Probeer er vooral open in te gaan en vragen te stellen. Werkt vaak het beste

10 maanden geleden

Dank jullie wel voor de antwoorden