10 Reacties

4 jaar geleden

Mag ik vragen waarom je wilt starten met rijstebloem pap?

4 jaar geleden

Ik heb t 2x geprobeerd en mijn dochtertje wilde er niets van weten.. Ik start binnenkort gewoon met groentehapjes

4 jaar geleden

Reactie op DBrouwer

Mag ik vragen waarom je wilt starten met rijstebloem pap?
Zeker, ik begreep dat een tussenstap is voor het maagje/darmen voordat je over een aantal maanden, dacht vanaf 6 maanden, granen gaat aanbieden. Was niet van plan vandaag al te beginnen馃槄 maar wel te kijken hoe of wat. En ben benieuwd hoe andere dit zien/doen.

4 jaar geleden

Wij doen bij elke fles een eetlepel. Hij krijgt 180+6 en krijgt meestal 6 flessen per dag. Hij vindt het heerlijk en merken dat hij veel minder trek heeft als voorheen. Dit alles op advies van cb.

4 jaar geleden

Ik ben gister begonnen met 1 eetlepel door de fles, mijn dochtertje was de hele nacht wakker van de krampjes 馃槪 ik wacht nog wel eventjes en begin dan gewoon met groente hapjes te proeven..

4 jaar geleden

Ik geef het elke avond bij de laatste fles twee eetleps, volgens het consultatiebureau is dit niet schadelijk heb gelijk gebeld toen ik dit las want ik geef dit al drie weken.

4 jaar geleden

Reactie op jennifer952

Ik ben gister begonnen met 1 eetlepel door de fles, mijn dochtertje was de ...
Ik begonnen met 茅茅n thee lepeltje en dan steeds iets meer na twee weken deed ik twee eetleps

4 jaar geleden

Ik heb 1x per dag een theelepel door de fles

4 jaar geleden

Bedoel natuurlijk geef 馃槄馃槅

4 jaar geleden

Wij hebben dit bij de eerste gedaan wat een succes was hij sliep lekker door en gewoon niet te veel geven anders word het ook veel te dik en dan pas het niet meer door de speen nu bij de 2e gaan we ook deze week proberen