18 Reacties

4 jaar geleden

Kruidvat. Omdat ik naast de winkel woon. Toen ik mij ging oriënteren op kunstvoeding zag ik dat eigenlijk alles in Nederland hetzelfde is door wet en regelgeving. Kruidvat is de helft goedkoper dan bijv Nutrilon. Keus makkelijk en snel gemaakt ;-)

4 jaar geleden

Kijk even de aflevering terug van de Keuringsdienst van waarde. Hun conclusie:het maakt niet uit welke merk je neemt, er zit overal hetzelfde in. Dat zijn ze wettelijk verplicht. Dus ik neem de goedkope van het kruidvat.

4 jaar geleden

Jumbo. Omdat die het langst en ook op zondag open is.

4 jaar geleden

Nestlé little steps, mijn dochter doet het er heel goed op en toch goedkoper dan Nutrilon, a merk en Nestlé maakt al iets van 150 jaar babyvoeding 😊is ook in het buitenland te koop!

4 jaar geleden

Reactie op Sgt1986

Kijk even de aflevering terug van de Keuringsdienst van waarde. Hun conclus ...
Er zit wel miniem verschil in toegevoegde stoffen en bij sommige kindjes merk je dat.. Mijn dochtertje kon bijv. Niet tegen ah/etos flesvoeding.. Heel veel krampjes en huilerig.. Je hoort ook wel eens kindjes die van voeding diarree krijgen of erg spugen.. Dus het is toch uitproberen 🙃

4 jaar geleden

Ik gaf de eerste 6 weken ook borstvoeding. Maar ook omdat ik niet meer genoeg produceerde heb ik moeten bijgeven met kunstvoeding ik gaf dan NAN Evolia HA 1 daar deed hij het goed mee. Maar op een dag was hij daar om de 2u en dronk telkens 180cc ik kon hem niet troosten. Dan zijn we overgeschakelt naar NAN Complete Comfort goed voor spijsvertering en is ingedikt met aardappelzetmeel. De eerste dagen was hij wat lastig met de overgang maar nu is hij verzadigd met 200cc soms meer en dit 4 voedingen per dag. Volgende week starten we groentenpap op, hij staart vanop ons bord naar de mond (al enkele dagen). Hij is dan ook 12 weken 🙂

4 jaar geleden

Kruidvat, omdat deze een stuk goedkoper is dan bijvoorbeeld nutrilon!

4 jaar geleden

Hero Classic, omdat ze het bij Picnic verkopen en ik daar m'n boodschappen bestel. Soms bestel ik het ook via Bol. Ben geswitcht van Nutrilon naar Hero omdat het de helft goedkoper was en ik vind Hero fijner! Het poeder mengt makkelijker

4 jaar geleden

Kruidvat merk👍🏼

4 jaar geleden

AH. Omdat ik daar vaak boodschappen doe en is ook 's avonds en op zondag open. En het is een heel fijn blik die je ook goed kan afsluiten! 👌

4 jaar geleden

Ik gebruik de NAN evolia HA. Werd ons aangeraden in combinatie met borstvoeding. Ze krijgt nu een 5tal flesjes op een week, de rest borstvoeding. Gaat prima, maar heb er ook nog geen ander geprobeerd. Wist niet dat kruidvat er ook had, ga ik wel eens bekijken!

4 jaar geleden

Ah huismerk

4 jaar geleden

Keuringsdienst van waarde terug kijken. Voeding is door de Nederlandse overheid gereguleerd dus zijn allemaal praktisch hetzelfde..

4 jaar geleden

Etos bestek ik mee bij de luiers of van /AH, bij uitzondering. Zit precies zelfde in. Blik van Ah is alleen wel fijner. Moest laatst even overbruggen, omdat pakket was vertraagd.

4 jaar geleden

Ik heb een baby abonnement bij de Etos. Dan krijg ik om de zoveel weken luiers en doekjes en voeding. Luiers van Woezel en pip en de voeding van Etos zelf en doekjes ook Etos eigen merk. Ik ben erg tevreden hierover, vooral omdat je het om de zoveel weken thuis bezorgd krijgt dus hoef je niet te denken of je nog wat nodig hebt. Je hebt altijd genoeg

4 jaar geleden

Reactie op kkeller

Keuringsdienst van waarde terug kijken. Voeding is door de Nederlandse over ...
Dat heb ik ook gezien en toch drinkt mijn dochter alleen de nutrilon op, de andere merken dtinkt ze niet en gaat ze heel hard bij huilen, dus ik denk toch dat er een andere smaak aan zit.

4 jaar geleden

Ik geef nutrilon. Waarom weet ik niet zo goed. Denk dat t vertrouwd is

4 jaar geleden

Wij geven eigen merk van de Jumbo. Hier doet onze dochter het super op. Wij hebben n tijdje hero gehad maar daar gaf ze veel van terug en leek wel of ze er niet verzadigd van was (bij de borstvoeding konden we zelfs met 120 langer dan 4 uur er tussen hebben en bij de hero max 3 uur en dan was t weer brullen ook in de nacht). Wij zijn niet naar de dure merken gegaan daarna omdat ze over het algemeen van dezelfde band af komen en je betaald voor de verpakking en de naam vaak. De test van de Keuringsdienst van waarde nog is extra teruggekeken en toen die van de Jumbo gekocht en gekeken of ze dat accepteerde en ze drinkt t met vlotte gang op en is lang verzadigd hiervan.