5 Reacties

2 jaar geleden

Wellicht heb je iets aan dit topic: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/buggy-mee-op-de-fiets-QZ0geO

2 jaar geleden

Hi hi ik heb een krat voor op en wr hebben laatst de cybex libelle gekocht. Die past in de krat en mag bijv ook mee als handbagage in het vliegtuig. Afmetingen ingeklapt lxbxh,, 32-20-48 cm.

2 jaar geleden

Reactie op MamaMarjenne

Hi hi ik heb een krat voor op en wr hebben laatst de cybex libelle gekocht. ...
Hoe bevalt de cybex Libelle?

2 jaar geleden

Reactie op Sophie1986

Hoe bevalt de cybex Libelle?
Heel goed! Super compact. Nu toevallig op vakantie en gewoon als handbagage mee genomen. Ook in de krat voor op de fiets is het ideaal! Makkelijk op te vouwen. Echt n aanrader als je een compacte makkelijke buggy wil. Mocht je echt n buggy zoeken voor langere wandeltochten en echt mega comfort dan zijn er wel andere die wat luxer zijn gok ik.

2 jaar geleden

Reactie op MamaMarjenne

Heel goed! Super compact. Nu toevallig op vakantie en gewoon als handbagage ...
Bedankt voor je reactie! Vind je het frame wel stevig? Ik heb de buggy wat vluchtig bekeken in de winkel… Voor de lange wandeling hebben we nog de wandelwagen. Deze samen met de babyzen yoyo zijn volgens mij de buggy’s die het kleinst op te vouwen zijn. Ik heb nog geen andere gevonden die zo compact is! Of is er nog iemand in de groep die nog iets vergelijkbaars weet?