12 Reacties

4 jaar geleden

Difrax s flessen en dan met een slow flow speen nu met 4,5 maand is nog steeds enige wat minimaal helpt. Dr brown ging nog veelste snel ook bij hem

4 jaar geleden

Wij hebben de Lansinoh natural wave slow voor de oppas. Omdat ik borstvoeding geef is dit een fijne fles. Met een theelepeltje JPBM erdoor kan hij er goed mee uit de voeten. Moet zijn best doen en drinkt daardoor rustig. Hij heeft overdag bij mijn ouders vrijwel geen teruggaaf meer

4 jaar geleden

Wat voor melk geef je aan je kind? Want 1 van de redenen van reflux is de koemelk. Toen we overgestapte naar geitenmelk heeft onze kleine niet meer reflux

4 jaar geleden

Reactie op A N A

Wat voor melk geef je aan je kind? Want 1 van de redenen van reflux is de k ...
Er zijn echt maar heeeeeel weinig kindjes die niet tegen koemelk kunnen reflux is echt heel erg normaal bij baby's omdat het maagklepje nog niet voldoende ontwikkeld is.

4 jaar geleden

Er zijn echt maar heeeeeel weinig kindjes die niet tegen koemelk kunnen ref ...
tegenwoordig zie ik best veel kinderen in mijn omgeving die koemelkallergie hebben (onze baby, baby van mijn vriendin, baby van de buren) en dat komt niet door de melk zelf maar door te veel ingredienten die toegevoegd worden in de melk. bij onze baby sinds we de melk hebben veranderd is niet alleen de reflux weg maar ook geen krampjes meer. ik zeg dit uit mijn ervaring!

4 jaar geleden

Ik ben een tijdje met dr. Brown gevoed, tevreden of het anti-colic systeem, maar de spenen vond ik niet zo prettig. 1 en 2 raken verstopt als je borstvoeding mengt met jhbpm en 3 lekt en gaat veel te snel. Ik gebruik sinds kort Medela Calma en daar ben ik eigenlijk wel heel tevreden over. Gister toevallig een keer met jhbpm getest en gaat ook prima. Ook een handige fles als je borstvoeding geeft.

4 jaar geleden

Ik ben een tijdje met dr. Brown gevoed, tevreden of het anti-colic systeem, ...
*heb een tijdje met dr. Brown gevoed.

4 jaar geleden

Wij de dr brown flessen, dikken de voeding in. Gebruik speen 2 en heb het doorgeprikt en beetje licht gedraaid met een sateprikker voor een groter gat en gaat prima!

4 jaar geleden

Ik ben een tijdje met dr. Brown gevoed, tevreden of het anti-colic systeem, ...
Helpt het johannesbroodpitmeel goed?

4 jaar geleden

Wij geven met difrax s flessen. Erg last van reflux

4 jaar geleden

Hier een dochter met reflux. Gebruikt eerst de difrax S fles, maar de bellen bleven zich vormen in de fles met hevige krampen, veel voeren en spugen tot gevolg. Heb nu zo'n 2.5e maand de dr brown anti colic fles en ben er erg tevreden over! Wel dik ik de voeding in met jbpm en gebruik de fase 3 speen ipv de fase 2 speen. Werkt hier prima, ze doet sowieso niet lang over de fles, maar toen ze nog borstvoeding kreeg was ze ook altijd binnen 10min klaar... Spugen doet ze niet zo vaak meer gelukkig. Alleen als de voeding weer opgehoogd wordt

4 jaar geleden

Hier een dochter met reflux. Gebruikt eerst de difrax S fles, maar de belle ...
Hoeveel johannesbroodpitmeel voeg je dan toe? Ik heb die van de kruidvat en doe 2 schepjes. Maar fase 2 speen gaat nog prima