20 Reacties

3 jaar geleden
Ik werk op kantoor, het is een familie bedrijf en mijn uren zijn eigenlijk aangepast aan de kinderen. Ik breng ze zelf smorgens weg en kan ze zelf van school halen, het kdv en bso. Hoe ik dit nu heb geregeld is wel heel ideaal.
Hiervoor werkte ik in de kinderopvang en vond ik het soms heel lastig te combineren ondanks dat ik ze natuurlijk mee kon nemen. De ene dag moesten ze al heel vroeg met mij mee en de andere dag moesten ze tot laat blijven. Niet ideaal en al helemaal niet met oudere leeftijden als er ook nog zwemlessen enz bij komen kijken 🙈
Mijn man werkt heel flexibel en elke week is anders.
Je vind ook wel een weg in het combineren 🤗

3 jaar geleden
Ik werk als zzp-er en ben medisch pedicure 👣 Ik plan dus helemaal zelf mijn agenda in en zou niet meer anders willen 😊 Heel dankbaar dat ik voor mezelf kan werken en daardoor genoeg tijd heb met mijn dochter & er ook genoeg werk is voor mij 😄

3 jaar geleden
Ik werk op kantoor, en nu volledig vanuit huis. Vooral het thuiswerken is echt een uitkomst... In ieder geval geen gestress met op tijd thuis zijn (en in de file staan!!) om onze baby op te halen van het kinderdagverblijf.
Mijn partner heeft nu volledig verlof en gaat vanaf maart drie dagen per week werken.
3 jaar geleden
Ik werk ook op kantoor. Nu volledig vanuit huis (hele zwangerschap en tot nu toe al)..
Opvang zit hier aan t einde van t blok dus smorgens lekker wegbrengen en thuiskomen en opstarten. Einde van de dag (tussen half 5 en 6uur) vrij en dan haal ik m rond half 6 altijd op!
Ideaal vind ik het haha.
Ik werk trouwens 32u maandag tm donderdag. Vrijdag mama dag.
Heb nog een dochter van 10 maar die red zich prima met van alles en nogwat
3 jaar geleden
Mn vriend werkt in 3 ploegen dus zoals deze week doe ik in de avond alles alleen omdat hij aan t week is. En de andere 2 weken is hij er ook in de namiddag/avond.