10 Reacties

5 jaar geleden

Wij gaan voor de easywalker harvey en ik belde laatste daarover om te vragen of die in onze auto past want wij hebben een 1 serie, en toen zeiden ze deze kan zo klein dat je deze zelfs in de achterbak van een peugeot 107 kan doen. En je kan ook altijd langsgaan en het even uitproberen om te kijken of die er echt in past!

5 jaar geleden

Wij hebben de mutsy evo en op 1 manier kan die erin 😅 ff doorhebben hoe, maar eenmaal weten dan lukt t iedere x! De kinderwagen wieg moest wel op de achterbank dan

5 jaar geleden

Wij hadden een joolz day deze past in een peugeot 107, wij zijn uiteindelijk voor de joolz geo gegaan en die past ook maar dan moest ik wel 1 zitting plat doen en de wielen er vanaf halen

5 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Wij gaan voor de easywalker harvey en ik belde laatste daarover om te vrage ...
Klopt, harvey is super compact. Wij hebben hem ook! Hebben trouwens een VW Passat, dus echt nodig was het niet, maar vonden het gewoon een hele fijne kinderwagen 😊

5 jaar geleden

Reactie op Mila69

Klopt, harvey is super compact. Wij hebben hem ook! Hebben trouwens een VW ...
Ik heb m gisteren gehaald! Helemaal verliefd op😍

5 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Ik heb m gisteren gehaald! Helemaal verliefd op😍
Leuk! Hij is zo mooi 😊😍

5 jaar geleden

Bedankt voor de tips! Vandaag even naar babydump geweest en de harvey 3 past in dr auto🙋🏼‍♀️ nu is de harvey 2 wel in de outlet. Welke hebben jullie?

5 jaar geleden

Reactie op FK.

Bedankt voor de tips! Vandaag even naar babydump geweest en de harvey 3 pas ...
De Harvey 2 hebben wij :)

5 jaar geleden

Mutsy evo past erin, lekker compact.

5 jaar geleden

Collega heeft ook zo’n kleine auto en ze heeft een joolz days gekocht. Die zal dus ook moeten passen