Hoi mama's,
Misschien een rare vraag maar toch wil ik stellen.
Ik word elke ochtend bezorgd over welke soort kleding thuis zou perfect zijn in dit warme tijd? Meisje hebt altijd een rompertje aan, maar wat nog te laten aan? Nog een t-shirt op het rompertje?
Wat zijn de outfit van jullie? Tips?
Alvast dank.
Inderdaad een rompertje, broekje en shirtje. Afhankelijk van hoe warm het is romper met lange of korte mouw. Iets uittrekken kan altijd als ze het warm hebben. In de luiertas wel altijd iets met lange en korte mouwen zitten. Kleintjes geven het wel aan/ je voelt het snel als ze het te warm hebben.
Een rompertje met korte mouwen en dan afhankelijk van hoe warm het de dag wordt een korte of lange mouwen shirtje. En broek bijna altijd lang tenzij het echt heel mooi wordt😉 Kleding wisselen kan natuurlijk altijd mocht het warmer of kouder zijn.
Wij doen en romper met lange mouwen aan, geen T-shirt. Bij de écht warme dagen heeft hij alleen een romper met korte mouwen aan. Lange of korte broek beslissen we per moment. Hij heeft ook geregeld geen broek aan als hij druk speelt of tegen mij aan ligt met het voeden. In ons huis is het warm en ons zoontje heeft snel een zweetkoppie.
Hier wisselt het wat op het moment. Langemouwenromper met trui en broek of een kortemouwenromper met trui en broek. En soms juist alleen een langemouwenromper met broek. Mara maakt het verder allemaal weinig uit. Als ze zweet doe ik gewoon een laagje uit 😅.