12 Reacties

2 jaar geleden

Pyjama en slaapzak.

2 jaar geleden

Had haar vannacht met lange mouwen en broekje in de zomer slaapzak . Ze voelde vanmorgen nog lekker warm aan

2 jaar geleden

Mijn dochter slaapt in een slaapzak van 0.5 met alleen een lange mouwenromper. Haar beentjes en voetjes zweten altijd onwijs snel, ze heeft het lijkt wel altijd warm. Maar haar kamer ligt ook op het zuiden dus het is nooit echt koud in haar kamer en ‘s nachts wordt het niet koeler dan 20 graden.

2 jaar geleden

Heb hier vandaag de pyjama en hemdje romper (?) vervangen voor alleen lange mouwen romper plus zomerslaapzak. Kamer op dit moment 22C en zakt op t moment tot 20 ‘s nachts. En ze begon al beetje te zweten 😅

2 jaar geleden

Ik ben ook zoekende. Bij mijn dochter is het nu 23,5 graden op de kamer en komt niet lager dan 21,5/ 22,0. Eind ochtend was het zelfs 25,0 graden😱

2 jaar geleden

Ik slaap samen met mn baby en doe m een lange mouwen romper met een zomerslaapzak (zo’n hele dunne) en dan nog tegen mij aan onder de deken. Als hij te warm voelt haal ik de deken weg

2 jaar geleden

Hier ook lange mouwen pyjama met zomerslaapzak. Kamertje is 21-24 graden.

2 jaar geleden

korte mouwen romper en dikke slaapzak. Het is toch nog wel fris snachts namelijk

2 jaar geleden

Lange mouwen romper, dikke slaapzak en slaaptunnel. Het pyjamaatje hebben we net sinds vannacht weggelaten.

2 jaar geleden

Romper korte mouw, pyjama en slaapzak. Is hier nog 16-17 graden op haar slaapkamer

2 jaar geleden

Ik had gisteravond een korte mouw romper + lang pyamabroekje aangedaan en in een zomerslaapzak (0.5 tog) met mouwen. Dan onder een dekentje + lakentje. Toen ik s avonds even ging voelen merkte ik dat het te warm was, dus heb ik de deken van hem afgehaald zodat hij alleen onder het lakentje lag. Dat was wel goed. Vind het ook lastig nu, maar ik speel vaak een beetje met die laagjes en doe meestal tijdens het slapen dan dekentje weg of soms extra deken erbij als het kouder is.

2 jaar geleden

Slaapzak 2 tog (bambino) met een korte mouwen rompertje en op de wat koudere nachten een pyjamabroek er onder.