8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik geef gewoon halfvolle biologische melk van arla of AH!

茅茅n jaar geleden

Groeimelk is niet nodig als ze voldoende vitamines via het eten binnen krijgen. Gewone halfvolle melk is standaard het advies

茅茅n jaar geleden

Ik geef altijd biologische volle melk en ook wel halfvolle (zeker bij slecht eten)

茅茅n jaar geleden

Ik geef gewoon half volle melk.

茅茅n jaar geleden

Reactie op ROF

Groeimelk is niet nodig als ze voldoende vitamines via het eten binnen krij ...
Ze is een hele slechte eter馃槥 eet bijna geen groente ze eet het gewoon niet.. heel soms pureer ik groente en dan met tomatensaus door haar pasta heen maar anders eet ze het echt niet..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bussra95

Ze is een hele slechte eter馃槥 eet bijna geen groente ze eet het gewoon niet ...
Dan zou ik toch eens overleggen met een arts of ze dan wel genoeg binnen krijgt inderdaad

茅茅n jaar geleden

Wij geven halfvolle melk omdat Maud veel drinkt aan zuivel. Ze krijgt warme melk voor dat we naar boven gaan (wij hebben dit gewoon gelaten voor t bed ritueel en gaan pas daarmee volledig stoppen als we een ander ritme gaan pakken als der slaapkamer voor helemaal klaar is) Voor t eten heb je ooit geprobeerd wat groenten in de middag aan te bieden samen met bijvoorbeeld een veilige optie die ze bij de lunch anders zou krijgen? Maud was ook een slechte eetster tot ze op de opvang warme maaltijden kreeg. Nu vreet ze ons arm aan groenten haha ze pikt gewoon groenten van mijn bord als ik niet oplet of te dicht bij zit 馃槀

茅茅n jaar geleden

Hier ook biologische volle of halfvolle melk, wissel een beetje af tussen de twee. Merk wel dat ze haar fles steeds meer laat staan. We hebben na onze vakantie zelfs een week niet meer gegeven en dat was ook prima. Maar toen werd ze ziek en wilde ik haar wat borstvoedingsmelk geven en dat weer in de fles gedaan met gewone melk. Sindsdien drinkt ze weer, maar echt steeds maar 130-160 ml per keer.